Mette Hovland Olsen

29 av 1900

Mette Hovland Olsen er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Mette Hovland Olsen

Ny fastlegen .

Var hos henne for andre gangen. Jeg har ikke så mye å si akkurat. Men litt dårlig kommunikasjonen mellom jeg og henne pga min hørselhemmende. Ellers ok. Så får jeg se etterhvert framover. Hun var stressende ,ja.

Den eneste fastlegen jeg er fornøyd med!

Tar seg tid til å høre hvordan jeg har det. Husker/finner ut av hva jeg Gjør om dagen og spør om det. Bryr seg virkelig. Gjør alt hun kan for å løse problemer jeg måtte ha, ikke kun fysiske. Får time raskt.

Uinteressert eller for mye å gjøre?

Opplever at hun har mye å gjøre, ikke har tid/ønske om å sette seg inn i min situasjon, og ikke lytter. Til gjengjeld skal det sies at hun er effektiv og ikke kaster bort tiden på småprat.

vår fastlege

Hele familien har hatt Mette som fastlege siden 2006. Hyggelig dame. Har tatt våre helse problemmer alvorlig. Jeg er i midten av 30 år. Og for 2 år siden oppdaget min mann en kul i brystet mitt. En tur til Mette ble bestilt. Hun tok det alvorlig. Henvisning til mammografi ble gjordt via dataen mens jeg var En uke etter var jeg på brystsenteret i tønsberg og uken etter fikk jeg svar. INGEN FARE.Ikke kreftceller. Takk til Mette for rask handling.

Min lege :-)

Har hatt Mette som lege i nærmere 24 år :-) og håper at hun kan være legen min de neste 24 år også ;.) Tar meg som pasient på alvor og er dyktig til å se meg de ganger jeg også trenger å lufte sjela litt. Uten Mette som lege, hadde ikke livet mitt vært på langt nært så bra som det føles i dag.