Hamed Al-Gebory

Autorisasjon (2013)

1 person

Hamed Al-Gebory er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Hamed Al-Gebory

legen er ok men resten rundt han minner mere om en urganisert barnehave

det å bestille time er ikke serligt lett da de ikke snakker godt norsk. lang tlf tid. min siste time ble brutt av 4-5 ganger av samme sekreter. blant annet for å hente bank terminal. ble bet om å gå på sykehuset for å ta blod prøver , noe jeg gjorde men ingen ting reg der så fikk ikke tatt de blodprøvene , da de heller ikke klarte besvare tlf for å klarne opp i dette.
alt dette here her gjør at jeg bytter lege da jeg ikke har tilit til legesentret, ser han andre legen har dårlig rykte på seg og står som eier .. hele dette legesentret minner mere om en pengeinsamlings maskin for eier og ikke et legesenter.. de gangene jeg har verdt der har det vert få norske pasienter der ..er du på jakt etter ny lege styr unna dette legesentret om det er lege hjelp du trenger , hadde hamed al-gebory verdt tilknyttet et annet legesenter hadde jeg ville fortsatt hos han

Beste legen jeg noensinne har hatt

Dette er en lege som er både empatisk og klar og tydelig. Han lytter veldig nøye, og stiller gode spørsmål. Han er spesielt flink til å forklare om det som feiler deg, og om de berørte organer.
Han tar aksjon og sørger for spesialistbehandling ved sykehus når det kreves.
Han er i det hele tatt en lege som jeg føler stor tillit til, og som behandler meg med respekt. Og alt dette gjør han samtidig som han har godt humør og gir meg en god følelse under hele besøket.l

He has over all background in different health issue

He is very good and give good time to patients. He works with patients stress and give immediate solution.

Dyktig og uformell

Han tar deg seriøst og er flink. Er også flink i forhold til barn. Han har bred erfaring, noe en fort merker

Uprofesjonell

Kanskje er det en språkbarriere, eller kanskje er denne legen så kald og ufølsom som han virker. Jeg følte ikke jeg ble tatt på alvor i det hele tatt, og endte opp med å gå gråtende ut av timen fordi jeg hadde brukt lang tid på å manne meg opp til å gå til legen med problemet mitt, og endte bare opp med å føle meg som søppel. Han er ikke særlig god i norsk. Og det viste igjen i journalen min etterpå. Han hadde skrevet noe annet enn jeg hadde sagt.