Audun Aalborg-Langhelle

Allmennlegespesialist, anestesilege og fastlege

• Allmennmedisin
  • Anestesiologi

Autorisasjon (1993)

Sundet Legesenter AS Telefonnummer63 96 26 0063 96 26 ...
Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll
Audun Aalborg-Langhelle er en av 22 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Audun Aalborg-Langhelle

Hyggelig, trygg og kunnskapsrik

Veldig fornøyd, god kommunikasjon, rask med tiltak og henvisninger. Føler meg trygg og godt ivaretatt.

Manglende kunnskap og glede i yrket sitt

Dessverre så har jeg hatt en veldig dårlig opplevelse av fastlegen...
Jeg kommer inn på kontoret og han tiltaler meg nedlatende og uinteressert i meg og mine problemer.
Over en lengre periode har jeg prøvd å nå fram til han som person og blir møtt med den samme holdningen. Det er vanskelig for meg å si hvorfor han ikke behandler meg med vanlig folkeskikk og respekt, men jeg håper at det kanskje er meg, selv om jeg ser på andre vurderinger av han i ettertid at det er flere som har hatt problemer med han.
Jeg sitter selv på utdannelse innen kropp og han vil ikke høre på meg, min ideer eller prøve noe annet enn det han selv kommer fram med.
Han prøver å bruke tiden fornuftig, men greier det ikke helt den han vurderer hva som er viktig ut i fra han selv og ikke mine behov.
Jeg har hatt han i snart et år og prøvd å finne en måte å kommunisere med han på, men det virker ikke som han er interessert i meg eller finne ut hva som er feil.
Det virker nesten som har er sliten selv eller kanskje han ikke lenger liker å være lege.

Psykisk sykdom

Å være psykisk sliten og ha møtt veggen, er vist ikke farlig for denne legen. Sliter man psykisk, bør man ikke gå til denne legen.

Lege med god kunnskap

De fleste legene jeg har vært til har lyttet til berørte symptomer og plager for deretter å stupe over medikament boka på datan for å forhåpentligvis finne en medisin som kan dempe diverse plager. Dette har blitt gjort uten å ha bakenforliggende kunnskap om hvilken sykdom/ lidelse som er grunn til plagene. Så fikk jeg Audun som fastlege og en ny verden åpnet seg. Først hører han på hva problemet er, for deretter å prøve å fastslå hvilken sykdom som er Bakenforliggende, de fleste gangene ut fra god og lang kunnskap, ikke hva datamaskinen forteller (alle gangene har vært spot-on) Når han har evaluert og eliminert slik at han har ringet inn årsaken til problemene, går han videre med nødvendig behandling. Utrolig fornøyd med å ha en almenpraktiserende lege som kan skilte med så mye kunnskap.

Faglig dyktig og positiv lege!

Han er en faglig meget dyktig lege. Samtidig meget omsorgsfull og pålitelig. Han er alltid i godt humør og en meget god evne til å lytte til pasienten. I tillegg evner han å gi presis oppmuntring, der han klarer å balansere sin profesjonelle rolle på en meget god måte. Jeg er takknemlig for å gå til en så faglig dyktig lege. Anbefales!