Audun Aalborg-Langhelle

Allmennlegespesialist, anestesilege og fastlege

• Allmennmedisin
  • Anestesiologi

Autorisasjon (1993)

Sundet Legesenter AS Telefonnummer63 96 26 0063 96 26 ...
Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll
Audun Aalborg-Langhelle er en av 22 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Audun Aalborg-Langhelle

Fremstår trygg og faglig sterk

Meget bra inntrykk. Lytter til problemstillinger og gir tydelige og konkrete i tilbakemeldinger. Rolig og behagelig.

Uinteressert og stresset

Var alltid veldig forsinket,noe som gikk utover pasientene. Fikk da beskjed om at det måtte gå fort og hadde man flere ting på hjertet,måtte du bestille ny time. Arrogant. Veldig flink til å trykke ned pasientene.

Usympatisk

Denne legen var bare opptatt av å få meg inn i et eller annet slags skjema, for å regne ut hvor gammel jeg kom til å bli. Dette hadde jeg ingen interesse av å vite. Han var usympatisk og ubehagelig, og jeg ble nesten deprimert av å gå til denne legen.

Skuffende...

Dette er en lege jeg har hatt noen år nå, men er sjelden hos, og godt er det. Han er ubehagelig å snakke med, virker nedlatende og får meg til å føle meg dum. Jeg er i et behandlingsforløp og velger derfor å beholde han som lege til det er over. Da bytter jeg lege asap. Jeg er hos legen kanskje en gang i året, og da forventer jeg å bli behandlet med respekt de gangene jeg er der. Synes tonen hans er ubehagelig, og han gidder ikke å gjøre noe ekstra for å hjelpe meg som pasient, det er veldig tydelig. Styr unna denne fyren.

Rett og slett en dårlig lege

Usympatisk og hoven. Såpass lite interessert i å hjelpe at etter en nødtime hos han måtte jeg i tillegg til fastlegen min samme dag. Ekstremt nedlatende.
Er kronisk smertepasient, har vært i flere år, men denne karen trodde nok ikke på det. Ba han om å se på sykemeldingshistorikken for bekreftelse av sykdom.....nei. Sykemelding i 3 dager......nei. Altså, bare ikke noe hjelp rett og slett, av en lege som ihvertfall fikk fortalt meg hva en sykemelding faktisk er.....det visste jeg jo ikke......og hva en IA bedrift er.....jaaaa, jeg jo jobbet der de siste snart 12 årene, så bra med en update fra han.... Nei, dette var en opplevelse som endte i tårer.....uten at han brydde seg noe som helst om det. Det høres kanskje ut som om jeg bare syter, men dette er ingen god lege hvis du vil føle deg ivaretatt.