Pål Arthur Rasting

Autorisasjon (1983)

Pål Arthur Rasting er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Pål Arthur Rasting

Uinteressert

Uinteressert og snakker mer til pc enn til pasient. Vanskelig og få tak i, vil ikke snakke over telefonen, måtte inn med omgangssyke og kastet opp 2 ganger på legekontoret.

Pål Rasting

Har veldig god erfaring med Pål, flink til å lytte til det du har å fortelle, Sender deg videre til sykehus ved behov, har skjedd meg flere ganger, og er alltid nøye, tar seg tid til deg!, så er utrolig fornøyd med han, kommer alltid inn når det haster, sekretæren Elin finner alltid en time, ikke hatt noe negativt med henne, hyggelig mot meg både på tlf og ved oppmøte, ringe for piller som er reseptbelagt, ordnet hun opp med en gang uten oppmøte, veldig fornøyd med Pål og Elin👍👍

Utrolig misfornøyd!

Et legekontor med utrolig lang ventetid. Surr med resepter og ingen hjelp og få når man første trenger det. Vil aldri anbefale disse legene til noen.

Rasting er super!

Har gått til Rasting i mange år nå og synes han er veldig flink. Alltid fått den hjelpen jeg trenger. Han er veldig dyktig og koselig å snakke med.

MEN.. hun ene sekretæren er ikke til å tro. Hun er alltid så sur og negativ når jeg ringer for å bestille time. Dette har hindret meg som har sosial angst for å komme meg til legen. Ikke er hun imøtekommende, sier aldri hei eller hade. Aldri hørt noe positivt komme ut av munnen hennes.

Hun andre sekretæren er kjempe hyggelig og smiler alltid til meg.

Fornøyd med Pål Rasting

Har satt pris på hans respektfulle, vennlige og tilstedeværende måte å være på.

Ellers har jeg ikke følt meg komfortabel med å ringe eller komme til selve legekontoret.

Har stilt meg spørsmål med de ansvarlige angående det lite hyggelige miljøet. Hvem har ansvaret ?
Har også stilt meg spørsmål ved den forutinntatte tonen i forbindelse med prøvetaking. Uttaleser grunnet manglende kunnskap der du får et hånlig smil om du forsøker å opplyse.