Pål Arthur Rasting

Bulls gate 2B 3110 Tønsberg
Tlf: 33 35 03 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Pål Arthur Rasting er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Pål Arthur Rasting

Trygg, kunnskapsrik, forberedt før konsultasjon

Kan meg og min sykdom, er nøye med blodprøvekontroller, diskuterer høyt vurderingen av de forskjellige prøvenes utvikling og justerer medisinering etter dette. Flink og rask med tilbakemeldinger.

Selvhøytidelig og dårlig på kommunikasjon

Ikke en lege for kvinner 50+ som tenker selv og krever å bli tatt på alvor. Denne legen strever med å kommunisere på en ærlig måte og kan fort virke autoritær og moralistisk, spesielt i forhold til overvekt og depresjonsproblematikk. Jeg går aldri mer til denne legen .

Fornøyd med fastlegen

Jeg er veldig fornøyd med Rasting som fastlege. Han tar seg alltid god tid. Datteren hans, Line Rasting, er vikar for ham av og til. Hun er også dyktig.

En hyggelig lege

Jeg syns både Pål Arthur og Line Rasting er meget dyktige leger. Har dessverre litt lite kunnskap om min sykdom, men begge prøver så godt de kan å hjelpe og sette meg i kontakt med andre som kan hjelpe meg. Kjempe gode leger og synd Pål Arthur skal gå av med pensjon.

En lege som lytter "litt"...

Han er flink til å ettkomme det meste..bare pasienten spør ! Han er dessuten åpen... synd hvis han har tanker på å gå av.

Bra lege

Har hatt Pål Rasting som fastlege i flere år. Han er flink. Line Rasting er også en bra lege.
Det er synd at legesekretærene er ikke så hyggelige. Også er det lang ventetid alltid.

Ville valgt en annen lege

Har hatt denne legen et par år. Sekretærene er alltid veldig arrogante og uhøflige/sure. Jeg har vært endel hos legen med samme problem, og hver gang må jeg fortelle hele sykdomshistorien på nytt, mens han skriver det jeg sier. Hadde han brukt 2 min på å lese journalen så ville vi sluppet å bruke 10 min på å gå gjennom sykdomshistorien hver gang jeg har time.

Ok Lege

Har hatt Pål Rasting noen år, han har vært en helt ok lege, han kan for lite. legesekretærene er de mest uhøflige personene jeg har vært borti, spydige og arogante på telefonen.

Er veldig fornøyd

Det gjelder Rasting. Veldig trist at han har så lite imøtekommende personer som tar deg i mot? Men nå er det en ny dame der, som er veldig hyggelig. Ellers så er Rasting en fantastisk lege, som jeg føler bryr seg om oss som er pasienter. Egentlig vil jeg jo ikke at han skal ha fler pasienter. Da blir jo ventetiden lenger? Men Rasting fortjener skryt :-)

Hatt han hele livet!

Utrolig fantastisk lege som tar seg tid til å lytte og drøfter med pasienten om hva han kan gjøre for deg, og ikke tar egne valg - han inkluderer deg! Han har humor, og tar deg alltid i hånden! Jeg har hatt han i alle de 22 årene jeg har levd. Er litt vanskelig å få tak i time, helsepersonalet virker sure og tar tid på venterommet.

Den beste legen jeg noen gang har hat

En god lege, som er flink til å lytte. Kan anbefales

God Lege

Hatt Rasting som lege i over 28 år og er veldig fornøyd med han og hans vikar Line Rasting.
Opplever å bli tatt alvorlig og Line Rasting følger også godt opp.
Mine barn bruker er også her og har alltid fått god oppfølging på de..
Synes personalet er profesjonelle og flinke.

FIN TYPE.

Rasting er en veldig hyggleig mann som alltid tar seg tid til å høre på deg som pasient,men det er ikke dermed sakt han gjør noe yttligere for deg.
Han har også vær en del syk så je har hatt hans datter som vikar. En dame jeg virkelig ikke har sansen for. Nyutdannet besserviser, som ikke gir rom for menneskelig karrakter. Hadde ikke evnen på å høre på eller gi en forståelse.
Rasting har tydligivs hatt så mye på privaten da han ikke har klart å følge opp pasientene sine med yttligere utredninger eller opplysninger. Jeg endte med å betale for en operasjon jeg kunen fått gratis av den norske stas. Hadde han informert meg om det.
Det er sant som sies i andre kommentarer her at de andre som jobber ved lekekontoret har en serdeles ufyslig og ikke minst uhøfflig tone. Jeg har hatt lege kontor der i 20 år og har aldri opplev et hygglig hei, hade eller en ordenlig holdning mot min frykt for blodprøver feks. Blir bare fnyst bort og kladt for barnslig.

Nå gidder jeg ikke mer dårlig holdninger og dårlig oppfølging.

Bra lege, dårlig personale

Bra lege som alltid har tid til pasienten. Synd at noen i personalet på legekontoret ikke tar deg seriøst. Mange svarer ofte med en frekk tone når du ringer og prøver å forklare problemene dine. Dette trekker bretraktlig ned.

Kan ikke annbefales

Her blir man ikke tatt på alvor, legen har en tendens, til å tulle bort samtalen.

Beste fastlegen jeg har hatt

Pål A. Rasting er hyggelig og imøtekommende. Han er også veldig faglig dyktig.

Helt ok lege

Lege som er opptatt av å ha en fin tone med pasienten - liker å prate.
Viser unødvendig motstand mot å prøve nye, utprøvde behandlingsmetoder. Følger gjeldene retningslinjer - ikke alltid bra for pasienten.