Pål Arthur Rasting

Autorisasjon (1983)

Pål Arthur Rasting er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Pål Arthur Rasting

Super

Glad at jeg fikk ny fastlege. Pål Rasting er best. Han er lyttende, interessert og imøtekommende. Har bare bra å si om han. Fantastisk lege.

erfaren og faglig trygg

God lytter, ser sammenhengen mellom kropp og psyke.
Oppleves som trygg pga. sin erfaring. Beslutningsdyktig. Hvis han ikke er enig i mine behov for medikamenter osv. forklarer han hvorfor med en innebygd autoritet som er tillitsvekkende. Ser meg i øynene, minimaliserer bruk av pc og skjerm under samtalen. Dessverre har han for få arbeidsdager, forståelig nok pga. alder.

En fantastisk lege

Senior Rasting er meget dyktig, kunnskapsrik, trygg og hyggelig lege. Jeg har vært hos både Senior og junior og føler meg veldig godt ivaretatt hos begge. Det er ofte en del venting før timen, men som hun i luka sa: ja, det er ventetid, men de jobber jo med mennesker og han kommer til å bruke like mye tid på deg når det er din tur. Tiltider telefonkø, dette varierer veldig, men når jeg kommer igjennom får jeg alltid god service. For øvrig veldig hyggelige og imøtekommende sykepleiere på kontoret, serviceinnstilte og vennlige. Og det er en fryd å se den hyggelige og uformelle tonen kontorpersonalet og legene har seg imellom. Anbefales

Mye rot

Hyggelig når du møter han til time. Utrolig sur på telefonen. Utrolig mye rot med sykemelding, resepter og henvisning. Og sliter med å få rettet opp feil. Noen av kontorpersonalet er mindre hyggelig. Aldri vært hos en lege som surrer så mye med papirarbeidet. Og dårlig kommunikasjon mellom lege og kontorpersonale.

Veldig misfornøyd

Jeg føler meg ikke velkommen hos dette legekontoret. Kom inn akutt fra ambulansen til helsepersonell som himlet med øynene og ikke brydde seg. Ble også nektet å betale med faktura da dette i følge legen «køddet med dagsregnskapet deres». Følte at jeg kun var til bry og ble tvunget til å betale på stedet med penger jeg egentlig skulle bruke på mat. Syntes det er totalt uhørt at man blir behandlet på denne måten når man kommer dit med noe uforventet og akutt. Jeg følte at de brydde seg mer om at jeg skulle betale for timen enn at jeg var utrolig dårlig og trengte helsehjelp.