Pål Arthur Rasting

Bulls gate 2B 3110 Tønsberg
Pål Arthur Rasting er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Pål Arthur Rasting

En hyggelig lege

Jeg syns både Pål Arthur og Line Rasting er meget dyktige leger. Har dessverre litt lite kunnskap om min sykdom, men begge prøver så godt de kan å hjelpe og sette meg i kontakt med andre som kan hjelpe meg. Kjempe gode leger og synd Pål Arthur skal gå av med pensjon.

Den første legen jeg har 100% tillit til.

Alltid imøtekommende, virker tillitsvekkende forberedt ved bestilt time og er faglig dyktig. Kan min sykdom og henviser videre når det er nødvendig.

En lege som lytter "litt"...

Han er flink til å ettkomme det meste..bare pasienten spør ! Han er dessuten åpen... synd hvis han har tanker på å gå av.

Bra lege

Har hatt Pål Rasting som fastlege i flere år. Han er flink. Line Rasting er også en bra lege.
Det er synd at legesekretærene er ikke så hyggelige. Også er det lang ventetid alltid.

Ville valgt en annen lege

Har hatt denne legen et par år. Sekretærene er alltid veldig arrogante og uhøflige/sure. Jeg har vært endel hos legen med samme problem, og hver gang må jeg fortelle hele sykdomshistorien på nytt, mens han skriver det jeg sier. Hadde han brukt 2 min på å lese journalen så ville vi sluppet å bruke 10 min på å gå gjennom sykdomshistorien hver gang jeg har time.