Pål Arthur Rasting

351 av 2000

Pål Arthur Rasting er en av 35 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Pål Arthur Rasting

Utrolig misfornøyd!

Et legekontor med utrolig lang ventetid. Surr med resepter og ingen hjelp og få når man første trenger det. Vil aldri anbefale disse legene til noen.

Rasting er super!

Har gått til Rasting i mange år nå og synes han er veldig flink. Alltid fått den hjelpen jeg trenger. Han er veldig dyktig og koselig å snakke med.

MEN.. hun ene sekretæren er ikke til å tro. Hun er alltid så sur og negativ når jeg ringer for å bestille time. Dette har hindret meg som har sosial angst for å komme meg til legen. Ikke er hun imøtekommende, sier aldri hei eller hade. Aldri hørt noe positivt komme ut av munnen hennes.

Hun andre sekretæren er kjempe hyggelig og smiler alltid til meg.

Fornøyd med Pål Rasting

Har satt pris på hans respektfulle, vennlige og tilstedeværende måte å være på.

Ellers har jeg ikke følt meg komfortabel med å ringe eller komme til selve legekontoret.

Har stilt meg spørsmål med de ansvarlige angående det lite hyggelige miljøet. Hvem har ansvaret ?
Har også stilt meg spørsmål ved den forutinntatte tonen i forbindelse med prøvetaking. Uttaleser grunnet manglende kunnskap der du får et hånlig smil om du forsøker å opplyse.

Bra lege, uhøflige sekretærer

Pål Rasting er en meget dyktig, imøtekommende lege som i løpet av alle årene jeg hadde han som fastlege har tatt meg på alvor og behandlet meg med respekt og forståelse. Sekretærene har derimot en arrogant holdning som gjør at jeg gruer meg til å ringe hver gang jeg skal bestille en ny time. Jeg har heller aldri opplevd å få et smil eller et enkelt "hei\hade" alle gangene jeg dukket opp til timene. Det gjør at man som pasient overhodet ikke føler seg velkommen.

Trygg, kunnskapsrik, forberedt før konsultasjon

Kan meg og min sykdom, er nøye med blodprøvekontroller, diskuterer høyt vurderingen av de forskjellige prøvenes utvikling og justerer medisinering etter dette. Flink og rask med tilbakemeldinger.