Pål Arthur Rasting

Legene Blystad og Rasting

• Allmennmedisin
  • Almenpraktiker Dnlf

1983

Legene Blystad og Rasting Telefonnummer33 35 03 3033 35 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bulls gate 2B 3110 Tønsberg
Pål Arthur Rasting er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Pål Arthur Rasting

Bra lege, uhøflige sekretærer

Pål Rasting er en meget dyktig, imøtekommende lege som i løpet av alle årene jeg hadde han som fastlege har tatt meg på alvor og behandlet meg med respekt og forståelse. Sekretærene har derimot en arrogant holdning som gjør at jeg gruer meg til å ringe hver gang jeg skal bestille en ny time. Jeg har heller aldri opplevd å få et smil eller et enkelt "hei\hade" alle gangene jeg dukket opp til timene. Det gjør at man som pasient overhodet ikke føler seg velkommen.

Trygg, kunnskapsrik, forberedt før konsultasjon

Kan meg og min sykdom, er nøye med blodprøvekontroller, diskuterer høyt vurderingen av de forskjellige prøvenes utvikling og justerer medisinering etter dette. Flink og rask med tilbakemeldinger.

Selvhøytidelig og dårlig på kommunikasjon

Ikke en lege for kvinner 50+ som tenker selv og krever å bli tatt på alvor. Denne legen strever med å kommunisere på en ærlig måte og kan fort virke autoritær og moralistisk, spesielt i forhold til overvekt og depresjonsproblematikk. Jeg går aldri mer til denne legen .

Fornøyd med fastlegen

Jeg er veldig fornøyd med Rasting som fastlege. Han tar seg alltid god tid. Datteren hans, Line Rasting, er vikar for ham av og til. Hun er også dyktig.

En hyggelig lege

Jeg syns både Pål Arthur og Line Rasting er meget dyktige leger. Har dessverre litt lite kunnskap om min sykdom, men begge prøver så godt de kan å hjelpe og sette meg i kontakt med andre som kan hjelpe meg. Kjempe gode leger og synd Pål Arthur skal gå av med pensjon.