Mathias Skree Birkeland

Autorisasjon (2015)

Bø Legesenter AS Telefonnummer35 05 91 0035 05 91 ...
Hellandvegen 10 3800 Bø i Telemark
Mathias Skree Birkeland er en av 12 fastleger i Midt-Telemark

Siste vurderinger av Mathias Skree Birkeland

Genuint interessert og hyggelig

Har bare gode erfaringer med fastlegen. Han lytter og tar meg med i beslutningene. Alltid hyggelig og virker alltid genuint interessert i mitt beste! Anbefales 👍

Meget dyktig lege

Hatt Mathias i ca 2 år nå, og utvilsomt beste legen jeg har hatt. Tar seg god tid, setter seg inn i saken og tar nødvendige undersøkelser. Er han i en situasjon usikker, så gjør han det nødvendige for å fjerne evt tvil. Meget meget fornøyd, og trist over at jeg mister han da jeg flytter fra Bø i Telemark.

Uerfaren og litt stressa

Hyggelig lege, men helt ny og virker veldig uerfaren. Følte ikke at han lytta til det jeg hadde å si, og fikk ikke den hjelpa jeg trengte. Han virka stressa og så på klokka, og ville ikke bruke tid på å bla i journalen for å finne ut hva som var den forrige legen sin konklusjon,til tross for at jeg ba han om å gjøre det, slik at han kunne forstå situasjonen bedre. Det synes jeg var veldig uprofesjonelt. Glemte også å bestille blodprøve, så jeg venta forgjeves på venterommet. Jeg følte meg rett og slett tråkka på av hele opplevelsen. Jeg bytta til en annen lege etter ett besøk hos denne legen, men har bestemt meg for å gi han en sjanse til som lege for barna mine. Kanskje det går bedre etterhvert.

Suveren!

Fantastisk lege som virkelig tar seg tid til pasientene sine. Engasjerer seg og står på. Viser tydelig at han er genuint interessert i å hjelpe.