Stian Lauknes

Autorisasjon (2015)

Stian Lauknes er en av 19 fastleger i Senja

Siste vurderinger av Stian Lauknes

Meget dyktig lege

Meget flink og lytter til hva du sier. Punktlig og tar uoppfordret kontakt for å vite hvordan det går. Svarer også raskt om jeg sender melding. Bytter ikke til annen lege så lenge han blir i Senja kommune

Fantastisk

Stian tar seg tid og tar pasienter på alvor. Han følger opp, og sjekker heller en gang for mye enn en for lite. Han har ved flere tilfeller ringt uoppfordret for å høre hvordan det går. Er egentlig søkk imponert. Bytter aldri, og håper han blir!

Aldrig hatt bedre fastlege.

Stian har en fantastisk egenskap hvor det virker som at han faktisk tar seg tiden til å lytte til hva du sier. Han er utrolig lett å prate med og BESTANDIG på godt humør.
Jeg kommer ivertfall aldrig i livet til å bytte fastlege så lenge han er i Senja kommune (BANK I BORDET!!!)

Hyggelig og lett å snakke med

Opplever han som veldig lett å snakke med, skjeldent sen. Han virker sikker på sitt fag, og jeg opplever å bli hørt og tatt på alvor.
Han er flink med både meg og dattra mi (har gått til han siden hun ble født)

Fantastisk lege!

Forståelsesfull og dyktig lege med stor kompetanse!
Familien min og jeg som fikk ett hjertesykt barn har satt stor pris på all hjelp og støtte i etterkant av dette da vi fikk han som fastlege.
Han har evne til å se andre sin situasjon og komme med støtte og råd både psykisk og fysisk. Jeg har vært storfornøyd fra første stund.