Madeleine Kerstin Müller-Hubrich

Solaveien 95 4316 Sandnes
Madeleine Kerstin Müller-Hubrich er en av 62 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Madeleine Kerstin Müller-Hubrich

Fantastisk lege!

For første gang siden jeg byttet fastlege for 5 år siden føler jeg endelig at jeg blir tatt på alvor! Kunnskapsrik, hyggelig, hjelpsom og kommer alltid med masse gode råd og tips om hva jeg som pasient kan gjøre. Skal aldri bytte fra denne fastlegen!

Da syns jeg det er veldig synd å si dette med selve legekontoret der fordi resepsjonistene syns visst at samtaler om hvor de skal på helgetur eller hva annet gøy de finner på på fritiden sin er viktigere enn å hjelpe pasienter som står å venter på å få snakke med de og lar også telefonen ringe konstant selv når de er typ 2-3 stykker der inne som garantert kunne tatt telefonen. Når jeg prøver å ringe selv får jeg heller aldri svar før etter nærmere 30 minutter og noen ganger nærmere én time. Makan til arbeidsmoral.

Dyktig, hyggelig og følger opp

Beste fastlege jeg har hatt. Kunnskapsrik, hyggelig og fantastisk til å følge opp, ofte langt ut over arbeidstid.

Veldig misfornøyd

Jeg blir ikke hørt eller tatt seriøst. Ei heller har jeg fått ordentlig hjelp eller opplevd at hun som regel holder det hun lover. Jeg får også veldig få ønsker og behov dekket ved å gå til henne. Hun svarer meg også veldig sjeldent på e-dialoger hvor jeg spør om ting jeg lurer på, og hun kan bli sur på meg for småting, noe jeg opplever veldig uprofesjonelt, men hun er absolutt en veldig søt og snill dame med god humor.

Helt fantastisk!

Madeleine hun er helt fantastisk , man føler at hun bryr seg og prøver alltid finne en positiv ting å si om deg eller situasjonen.

Kunnskapsrik og lyttende

Jeg er så glad for å fått henne som fastlege 😊 Hun er helt fantastisk! Man føler seg sett og tatt på alvor. Man merker at hun virkelig bryr seg om deg!