Madeleine Kerstin Müller-Hubrich

Autorisasjon (2007)

Madeleine Kerstin Müller-Hubrich er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Madeleine Kerstin Müller-Hubrich

Imøtekommende, trygg og supereffektiv.

I tillegg til en fantastisk skjønn og flink fastlege, der vedkommende virkelig ser deg og følger opp, virker miljøet ved Sandnesklinikken veldig bra. Legesekretærene/sykepleieren er behagelige, effektive og flinke, en føler seg trygg og velkommen på legesenteret.

Til tross for tider da det myldrer med pasienter på venterommet og det helt klart en ekstremt travelt, holder min lege og hennes hjelpere roen, alltid vennlige og dyktige.

Min beste lege som bare vil passe på meg

hører andre spør mange passienter som leter etter den perfekte legen,det menes med og få medesiner og drite i legen etterpå,jeg vil det samme ,men vil også få ordenlig stell og oppfyllinger,noe som Madeleine er fantastisk på,leger som skriver ut den ene etter den andre resept,er lege som i dag er godt ut av dato.
jeg har selv vert der,men takk til henne så er jeg ikke lenger der i dag,i dag er det igjensidig tillit.kan ikke det ordet fungere så har vi ikke noe mer og gjøre verken som passient eller lege.Kan si jeg at jeg hva en vaskelige passient jeg og hun hva ikke enkel hun heller,men med oppenhet litt hummor,så fikk hun meg på gli;obs jeg hva vaskelig passient,nå er hun min Gud,så enkelt,takk for du er der for meg =)

Treffsikker i diagnoseringer & ser deg som menneske!

Var så heldig å få henne tildelt som vikar siden daværende fastlegen min var ute i permisjon. Satte meg på ventelisten til Madeleine med en gang etterpå (enda min forrige fastlege også var bra!)
Har siden satt henne opp som fastlege for begge mine barn. Mannen står også på ventelisten nå, for jeg kan ikke få skrytt nok.
Hun kan være veldig travel, men det er uovertruffent hvordan hun husker ting om oss fra gang til gang (ikke kun relatert til det medisinske); evnen til å lytte, vise medfølelse og respekt. Jeg har hittil ikke opplevd en eneste gang at hun ikke hadde rett i sin diagnose. Et fantastisk menneske og en knallflink lege!

Varm, smilende og snill

Veldig fornøyd med Madeleine. Alltid trygt og godt å komme til henne. Føler meg både sett, hørt og forstått :) Utrolig dyktig lege, som bryr seg om sine pasienter og ønsker å komme til bunns av problemet.

Fornøyd med legen

Tidligere erfaringer er at denne legen hører på deg, og tar deg seriøst. Henviser deg fort, hvis hun føler for at du må undersøkes mer. Har stort sett blitt hørt, og ivaretatt. Men i løpet av de siste 6 mnd, føler jeg at hun ikke har tid og ønsker at du bruker e-dialog isteden for time. Positivt at man kan bruke e-dialog, hvor legen svarer uansett om hun er på ferie eller ikke.
Positivt også for oss pasienter som går i jobb med e-dialog.

Du får ikke tilbake meldinger fra henne når det gjelder tilbake melding fra f.eks. sykehus og oppfølging/medisiner som blir anbefalt. Her må du eventuelt ta kontakt selv, hvis ikke hører man ingenting. Og ikke alltid at hun er enig i forslag til eventuelt medisin som sykehus anbefaler, men er fast bestemt på at det hun anbefaler skal være bedre eller ok nok.
Veldig lang ventetid når man har time, og når man først kommer inn til timen, virker det som om hun vil bli fort ferdig med deg. Kanskje hun skulle redusert antall pasienter i løpet av en dag, eller satt av litt mer enn 5 minutt til en time hos noen pasienter. Full forståelse for at det er noen akutt timer innimellom, men å vente opp mot 1 time er lang ventetid. Noe som er veldig normalt at man må gjøre.
Det er lettere å ta kontakt med henne på e-dialog enn å ringe. Veldig lang ventetid på telefonen.
Men tross dette, er jeg fornøyd med legen. Men hun har en del forbedringspotensial på noen områder.