Ingrid Rolfsjord

Autorisasjon (2010)

Ingrid Rolfsjord er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ingrid Rolfsjord

En unik lege

Dr Rolfsjord er en unik lege: svært faglig dyktig, enorme personlige egenskaper og ydmykhet i møte med pasienter. Presis, ærlig, grundig, åpen og effektiv. Jeg føler meg bedre som menneske etter hvert besøk på hennes kontor.

Harbitzalleen legesenter har delte lister, og hastetimer tilgjengelig hver dag til faste tider. Jeg får timer raskt til barna når det virkelig gjelder og fin oppfølging. Fin nettløsning og digital tilgjengelighet.

Very good

If I wasn't moving out, I would definitely keep being her patient. She helped me a lot, was polite and always listened to me. I always left thinking that she cares and knows what to do, and that I'm closer to a solution of whatever problem bothered me at the time.

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Rolfsjord er en veldig åpen og forståelsesfull lege, i tillegg til å være faglig dyktig og oppdatert. Til tross for at hun er litt travel, møter hun meg alltid med engasjement og empati. Jeg tror at hun virkelig bryr seg om pasientene sine, og det merkes på jobben hun gjør. Strålende fornøyd med henne som min fastlege.

En sjelden klok, vennlig, tillitsfull lege

Jeg har vært hos Ingrid tre ganger.
Hun ser meg, lytter, og bryr seg, innhenter tidligere epikriser og diskuterer med andre spesialister når det har vært behov. Føler meg trygg hos henne 😍

Drivende dyktig

Dr Rolfsjord er virkelig flink i jobben sin. Jeg er ny pasient av henne dette året og har en ganske komplisert sykdomshistorie med sammensatte plager. Fra første konsultasjon opplever jeg at hun nøster opp i ting og virkelig tar tak i problemstillingene. Tidligere leger jeg har hatt har kommet med velmenene råd, men Rolfsjord er mye flinkere å følge opp og man føler at man er i trygge hender.
Virkelig kompetansesterk og dyktig lege som jeg trygt anbefaler videre