Espen Harald Røkaas

Autorisasjon (1999)

Espen Harald Røkaas er en av 27 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Espen Harald Røkaas

En grundig og lyttende lege

Røkaas tar seg alltid tid til meg, uansett om det tar 5 eller 20 minutter inne hos han. Han er grundig, og er klar over sine egne begrensinger. Ved en henvisning videre til en annen innstans larjeg meg fortsatt overraske over at han sender denne mens jeg sitter på kontoret hans. Hos tidligere leger har dette tatt tid før har skjedd. Røkaas følger alltid med på det jeg sier, ser aldri på pc'en mens jeg fremlegger sykdomshistorie, noe hans oppfølger-spørsmål bekrefter. Hans profesjonalitet og kunnskap skinner igjennom i det hen gjør.

Men har man ikke akuttime kan det ta litt for lang tid før man får time. Dette er nok det eneste jeg kan sette fingeren på som er litt kririkkverdig. Men det er vel prisen å betale for å ha en så dyktig lege, for det er nok fler som ser det samme som meg.

Flink og ærlig lege

Har hatt Espen som fastlege så lenge jeg kan huske i voksen alder.
Han kan være sånn at man får inntrykk av at det er litt mer alvorlig enn det faktisk er.. med tanke på resultater og prøvesvar. Når man får utdypet informasjon så forklarer han meget bra. Ofte er det ikke så alvorlig, men han skulle gjerne sett litt bedre svar.

Ellers er han alltid meget hyggelig og lytter på det jeg har å si.
Ville ikke byttet han ut for noen slik det er nå.

Han er ærlig hvis han ikke har kompetanse på området du forespør og henviser deg mer enn gjerne til noen som kan gi deg svarene.

Super!

Dyktig og god. Ser deg, men er oppriktig og ærlig.

Fin lege, men noe travel!

Jeg synes at dr. Røkaas er en flink lege og han har hjulpet meg mye!