Harald Hovde-Drangsholt

Autorisasjon (2014)

Andøya Legesenter Telefonnummer38 00 23 5038 00 23 ...
Skonnertveien 12 4624 Kristiansand S
Harald Hovde-Drangsholt er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Harald Hovde-Drangsholt

Veldig fornøyd

Får alltid god hjelp! Han hører på det jeg har å si og prøver å hjelpe så godt som mulig. Veldig behagelig person som jeg føler meg komfortabel med.

Flink og forståelsesfull

Jeg er veldig fornøyd med ham som fastlege. Jeg føler meg alltid tatt på alvor, og han gjør det han kan, eller henviser videre. Han er flink til å sette seg inn i epikriser fra sykehuset.
Får alltid time på dagen, dersom det haster.
Kan noen ganger være litt forsinket.

Godt ivaretatt

Harald er en lege å stole på! Jeg har tidligere ikke likt å gå til legen fordi jeg ofte føler at jeg ikke har blitt tatt alvorlig. Dette føler jeg ikke med Harald. Han lytter og tar tak i det jeg kommer med. Han er profesjonell og kan anbefales på det sterkeste!

Jeg føler meg veldig godt ivaretatt hos han.

Null kunnskap eller erfaring

Harald er nyutdannet og det merkes. Uansett problem så må det leses opp og dersom han er uenig med det som står så konkluderer han med det likevel.

Som regel tar han deg ikke alvorlig og bagatelliserer problemene du har. I begynnelsen virket han som en helt topp lege men etterhvert som ting begynte å bli vanskelig og han ikke hadde nok kunnskap eller erfaring så merket man at dette ikke er en lege man kan ha tillit til.

Kan absolutt ikke anbefale Harald som lege og har ofte gått ut i fra kontoret hans gråtende og i sjokk og vantro. Styr unna!!!

Dyktig og grundig lege

Harald er en fantastisk Lege. Jeg føler meg sett og hørt og er han i tvil på noe sjekker han det alltid opp. Han er og flink til å henvise til spesialister for grundige undersøkelser.
Vil absolutt anbefale han både for barn og voksne.