Harald Hovde-Drangsholt

Autorisasjon (2014)

Andøya Legesenter Telefonnummer38 00 23 5038 00 23 ...
Skonnertveien 12 4624 Kristiansand S
Harald Hovde-Drangsholt er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Harald Hovde-Drangsholt

Tar meg ikke seriøst

Jeg trodde først at jeg hadde funnet en lege som tok meg seriøst, men det har vist seg i etterkant at Harald gir inntrykk av at han lytter og bryr seg, men når det først gjelder bagatelliserer han argumentene mine og gir ingen alternativ løsning. Jeg har lavt stoffskifte, høye leververdier og har hatt problemer med helsen siden jeg var 14 år. Jeg er lei av å ikke bli trodd på når jeg prater om symptomer og plager som stopper meg i å klare meg i jobbsammenheng. Jeg er lei av å måtte bruke energi på å krangle med nav siden fastlegen ikke tar det jeg sier seriøst og ikke assisterer meg når jeg trenger det. Jeg vet ikke om det er siden jeg er en ung mann på 26 år og burde "klare alt", men nok er nok. Føler meg tvungen til å bytte fastlege i dag, og det sa jeg også til han. Han prøvde ikke å fikse opp engang eller gi en alternativ løsning når jeg sa at jeg følte at jeg ble tatt useriøst. Jeg er meget misfornøyd og skuffet over hvor lite løsningsorientert en autorisert fastlege i Norge kan være. I tillegg må man 9 av 10 ganger vente lengre før man kan komme inn til avtalt time.

Fantastisk lege

For en fantastisk, flink, trygg, kunnskapsrik og lyttende lege skal man lete lenge etter. Fra første dag har han alltid tatt godt vare på meg og følgt meg bra opp. :)
Legekontoret er også kjempe flott, behagelige sekretærer som gjør sitt aller beste for at jeg skal få en god opplevelse.
Anbefales på det sterkeste! :)

Hyggelig og flink

Etter å vært uheldig med med mine to forrige fastleger (som jeg gikk til i en kort periode) var det fantastisk å "lande" hos Harald Hovde-Drangsholt. Jeg føler meg hørt og forstått. Jeg får ikke inntrykk av at han har dårlig tid, til tross for at det er folksomt på venterommet. Veldig behagelig å prate med. Når jeg kommer til time har legen satt seg inn i oppdateringer som har kommet fra spesialisten på sykehuset. Kan absolutt anbefales.

NON PLUS ULTRA

Her er en lege som har både kunnskap og innsikt, samt alle de personlige egenskaper som skal til for å fylle rollen som en god allmenn-medisiner.
Han har respekt for pasienten, og respekt for diagnosene. En ærlig og filantropisk lege som oppfatter signalene fra pasienten raskt. Anbefales !

Trygg,imøtekommende, lyttende

Harald er den beste legen jeg har hatt på åresvis! Jeg har letet etter en god lege i 6 år, før jeg fant Harald,og er kjempe fornøyd! Han lytter, tar seg tid, og ser meg for hvem jeg er, og føler meg ivaretatt når jeg har vært hos han. Anbefaler han på det sterkeste, endelig har jeg en fastlege livet ut!