Harald Hovde-Drangsholt

Autorisasjon (2014)

Andøya Legesenter Telefonnummer38 00 23 5038 00 23 ...
Skonnertveien 12 4624 Kristiansand S
Harald Hovde-Drangsholt er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Harald Hovde-Drangsholt

trygg

tar seg tid til å lytte, og virker kunnskapsrik.tar meg på alvor og generelt er jeg bare fornøyd med han

God lege!

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med Harald som lege. Han lytter, tar meg på alvor og jeg føler at mine meninger er like viktige som hans. Jeg har ikke opplevd han som en lege som tror han vet alt eller at han har noen "ovenfra og ned" holdning. Selv om han er ung så virker han flink når det kommer til psykiske lidelser, kanskje først og fremst fordi han er interessert, lyttende og åpen for innspill. Han har ikke vært redd for å henvise meg videre om han har vært usikker på noe. Han har også tatt seg god tid når jeg har hatt behov for det og vært rolig i møte med min angst. Kjemi er viktig og kanskje ikke alle vil oppleve det på samme måte som meg, men jeg tror jeg trygt kan si at dette er en god lege og et godt menneske å komme til!

Fra trygt til kaotisk legesenter

Harald Hovde Drangsholdt er en lege jeg har fått tillit til, selv om han er ung og uerfaren med psykiske plager. Så kommer Vikar, og Vikar for vikar, er nedlatende, og "allvitende" i egne øyne. Lytter ikke, er uinteressert, spør ikke om hvordan det går med hverken det ene eller det andre, og følger ikke opp med blodprøver mm mm.
De seponerer (="tar den vekk") medisinen du har brukt i årevis og fungert litt bedre på.
De gir deg 25% av en annen.
De spør ikke om noe. Er så nedlatende at om du har PTSD type C, så trigger de emosjonelle flashbacks.
Jeg advarer!
Ta på skjold og hjelm, og glem selvrespekt og den lille tro du hadde pålegestanden! Da overlever du psykisk, hvis du har resilens.
Lykke til, det trenger du.

Trygg og tillitsfull.

I forkant og etterkant av ett besøk hos min fastlege ,Harald Hovde Drangsholt, føler jeg meg rolig og trygg.
Han er lyttende, og interessert om min tilstand.
Veldig hyggelig mann, som jeg har tillit til.
Kan anbefales.

En varm lege

Harald tok godt hånd om meg i løpet av tiden min i Kristiansand. Enten det var psoriasis, søvnvansker, mental helse eller anfall som følge av tvilsomt kosthold, så ga han den hjelpen som trengtes, og henviste meg når nødvendig. Jeg ble tatt på alvor når det kom til stykket, fikk den hjelpen jeg trengte, men ble også betrygget når jeg selv overvurderte hvor farlig plagene mine var. I dette var han alltid høflig og respektfull, og ga alltid en følelse av at man kunne stole på ham. Anbefales!
Det kunne kreve litt tålmodighet å få time, men når jeg først var der var han raus med sin tid og tilstedeværelse.