Elena Shilop

Autorisasjon (2005)

Elena Shilop er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Elena Shilop

Verste legen

Jeg var gravid og hadde skikkelig bekkenløsning, hun trodde ikke på meg og lo av det jeg sa. Veldig.opptatt av pc, kjønner ike noe av det hu sier, skulle ha byttet henne før. Pg ventetid for å.komme.inn til henne er mer enn 45 minutter

Absolutt IKKE å anbefale

Hun sier kanskje "ja jeg forstår hva du mener" , men dessverre så er det ingen ting ved hennes tilstedeværelse som forteller at hun gjør det. Eier ingen nøkkelegenskap som medmenneslighet/empati som jeg opplever en allmennpraktiserende lege burde ha.
Hun ender opp med å gi pasienten følelsen av at man "overdriver , snakker ikke sant" etc.
Helt sikkert OK nok til å skrive ut en resept , men der stopper det.

Ser meg som menneske - ikke sykdom

Jeg har vært borti ulike leger. Shilop er en av dem som ser meg som menneske MED et problem jeg vil ha løst. Jeg opplever at hvis hun ser problemet av en slik art at mennesket selv kan løse det, så ansvarliggjør hun deg. Hun stiller spørsmål - kanskje for å sjekke om du er i stand til det ansvaret. Hun gir DEG kontrollen framfor helsepersonell - der hun kan. Har du vondt i ryggen, så beveg deg mer - og hun gir øvelser. Dvs hvis du vil ha medlidenhet og ende opp nedi en sofa med selvmedlidenhet, stappa full av unødvendige medikamenter, så finn en annen lege.

Hun er en av de få. Jeg har valgt å beholde henne så lenge jeg kan.

Den beste legen

Min opplevelse av Elena er at hun er veldig profesjonell og tar deg på alvor. Hun lytter til deg og er beroligende . Hun kan faget sitt. Jeg har henne som lege i flere år og er veldig fornøyd med henne. Anbefales

Tar ikke pasienten alvorlig.

Byttet til henne i sommer, hver gang jeg er der så sitter hun bare på PC og sier : ja, ja, ja, ja ... Ser nesten ikke på meg. Hadde er utslett i ansiktet, hun sitter på 2 m avstand og bare skriver ut medisiner som abselutt ikke er riktig...
Fått 3 ganger feil medisin av henne.

Gikk til slutt til turnuslegen, som var veldig flink! Hun tok bakterie test og sendte det inn og ringte tilbake med svar på få dager!

Hadde også et problem i underlivet som hun skulle sjekke og da var det som hun lo av meg også spurte hun hvorfor jeg hadde sjekket ut dette selv ( trudde det var normalt å sjekke sin egen kropp) på en stygg måte, så jeg følte meg virkelig ukomfortabel ( noe jeg skjeldent blir).

Skal bytte fastlege nå, tenkte bare legge inn noen ord til andre som kanskje vil bytte til henne.

Annbefaler ikke.