Elena Shilop

Tønsberg Medisinske Senter AS

2005

1 person

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Tønsberg Medisinske Senter AS
Kilengaten 18 3117 Tønsberg
Elena Shilop er en av 35 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Elena Shilop

Dårlig lege

Jeg må si meg enig med det de andre skriver her, jeg føler meg ikke "sett" av henne når jeg er der og føler ikke at jeg blir tatt alvorlig. Føler at jeg må nesten diagnosere meg selv.
Hun må vise mere interesse i pasientene sine, og henvise videre om hun ikke kan hjelpe.

Nei....

Føler ikke helt at hun forstår meg. Hun skriver gjerne ut resepter. Føler jeg er der inne i 5 minutter. Empati er er det mangel på.....

Ingen god lege!

Hun er den verste legen jeg har hatt! Ikke interessert i pasienten overhode, og bruker svært kort tid. Sitter kun å skriver på pc. Lite engasjert og virker lei av jobben sin. Mulig hun bør vurdere et annet yrke.

Ikke å anbefale!!!

Svært dårlig lege! Ser ikke på deg når du sitter inne på kontoret. Er mest opptatt av å skrive på PC, selv når hun stiller de obligatoriske spørsmålene på hvorfor du er der. Hun virker lite interesert i deg som person, og virker rett og slett lei av jobben sin. Har bedt om å få tatt blodprover ol, men fått svar som at det ikke er nødvendig uten noe mer forklaring. Føler aldri jeg er "syk nok" når jeg er der, men mer av det "hypokonderiske" slaget.... Og man er inne hos henne i toppen 3 minutter! Jeg kunne aldri ha gått til henne med alvorlige problemer. Ikke å anbefale!!!!

Usynlig

Hos denne legen kan du fort føle deg usynlig. Hun er kun opptatt av å skrive på pc. Lite interessert i deg som pasient og dine synspunkter. Skriver gladelig ut resepter, og spør om du trenger sykemelding nesten uansett hva som feiler deg. Muligens derfor hun har full liste..? Jeg har i alle fall gitt opp og byttet!