Elena Shilop

Autorisasjon (2005)

Elena Shilop er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Elena Shilop

Empatisk og faglig flink

Jeg blir veldig overrasket over tidligere kommentarer her.Vi har brukt Shilop i mange år. Vi har hatt kontakt med henne ved enkle ting og mer alvorlige. Vår opplevelse er at hun er empatisk, hun viser at hun bryr seg, kjenner familien. Hun er faglig god. Hun er grundig og henviser videre ved behov.
(Jeg tror evt ventetid på kontoret er fordi hun er flink til å ta inn pasienter med akutt behov eller plutselig bruke lengre tid på noen. Jeg føler det som en trygghet).

Ikke så fornøyd

Jeg hadde henne et par år før jeg byttet henne ut, og jeg angrer på at jeg ikke byttet henne ut før.
Hun er uempatisk, svært lite forståelsesfull og spør om ting hun ikke har noe med å gjøre, ting som er privat og som ikke har noe som helst med legebesøket å gjøre. Hun stiller spørsmålstegn ved det man sier og er svært kritisk til å stole på at det du sier er sant. Jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor enkelte leger ikke blir kurset opp til å gi en bedre service og kundebehandling.

Du bør ha spørsmålene svært klare om du vil bruke denne legen

Hun er flink til å henvise videre til riktige mennesker, gi resepter og er tydelig opptatt av å være effektiv der hun fører alt på pcen. Derfor bør en ha skrevet ned det en lurer på så en er sikker på å ikke glemme å spørre om noe. Husk å spørre om ord du ikke forstår når du er der ettersom det finnes en del fagbegreper som ikke jeg kunne. Om du spør har hun gode svar, men en får ikke svar på mer enn akkurat det du spør om.

I løpet av perioden merket jeg at hun lærer ettersom hun fikk mer erfaring innenfor området mitt.

Eier ikke helhetsforståelse,empati. Passer ikke til legeyrke. Anbefaler ikke til noen

Jeg har vært pasient hos henne knapt i ett år. Det virker at hun er bare oppttatt av seg selv. Alt har jeg spurt henne om var det vanskelig - mangler total forståelse hvordan en person med kronisk sykdom fungerer i arbeidslivet og hvilke behov den har. Hun mangler empati og dette kan neppe pugges.

Jeg måtte bare bytte lege og har følt forskjellen med en gang.

Legeyrke er ikke for alle! Det handler mye mer enn å pugge stoff.

Does a great job

Being a foreigner in Norway I have fired 4 previous incompetent Norwegian doctors before finding Dr. Shilop. I am not looking for hug. I want a doctor who addresses my illnesses and isn't afraid to prescribe me a medication other paracetamol. .. This doctor takes issues serious and forwards you to the correct specialists without a year of time wasting like previous Norwegian doctors...