Elena Shilop

Autorisasjon (2005)

Elena Shilop er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Elena Shilop

Overfladisk og for rask

Ut i fra det jeg har opplevd, vil jeg ikke anbefale denne legen dersom du ønsker å ha en fastlege som viser forståelse og empati og er god på kommunikasjon.

Man får time raskt, men det opplevde jeg gikk på bekostning av manglende grundighet.

Flink til å lytte og bryr seg.

Jeg har vært hos Elena 4 ganger nå og er veldig fornøyd med henne som lege. Jeg har ikke hatt noen veldig store/alvorlige helseplager, men allikevel tok hun seg god tid til å undersøke meg, lytter og gir et inntrykk at hun bryr seg og at hun forstår problemet og prøver å finne riktig behandling/medisin. Det var heller ikke noe problem å komme tilbake igjen etter et par dager, hvor hun undersøkte meg igjen og foreslo en annen medisin, som hjalp mye. Hun har en veldig profesjonell holdning, er snill, rolig og oppmerksom og tar meg på alvor.

Legen jeg hadde solgte praksisen sin til Elena Shilop

Har hatt henne som FastlegLege i 10 år nå i snart.
Hun har aldri kalt meg inn for full sjekk, bare jeg som har tatt kontakt med henne å Legesamtalen har aldri vart mer enn 10 minutter, som regel kortere.
Hun er høflig ,men kunne vært litt mer Lege, men siden jeg har den fortiden jeg har virker det som hun bare tror jeg er ute etter Medisiner, noe som jeg aldri har spurt om

Dårlige opplevelser

Ut i fra mine opplevelser, vil jeg fraråde å bruke denne legen dersom du er opptatt av å ha en fastlege som viser forståelse/ empati og god kommunikasjon.

Hvis jeg skal nevne noe positivt, må det være at man får time og oppfølging raskt.

Flink lege!

Jeg har dessverre måtte bytte fastlege etter 29 år. Dette pga at denne gikk av med pensjon.
Shilop er en lege som passer meg veldig godt. Jeg har vert hos henne noen ganger nå og er veldig fornøyd. Hun lytter til det jeg har å si, tar meg alvorlig og er alltid normalt blid. Hun kan faget sitt og ikke minst, hun har en ro jeg liker veldig godt.
Hun bruker den tiden som er nødvendig på meg som pasient. Den kritikken som har blitt gitt her tidligere,kjenner jeg meg ikke igjen i. Men det handler vel om kjemi oss mennesker imellom.
Teamet rundt henne er også veldig bra!
Jeg håper jeg kan ha Elena som fastlege i mange år fremover.