Øyvind Smidsrød

Autorisasjon (2006)

Søeberg legesenter Telefonnummer33 29 65 3033 29 65 ...
Søebergs gate 4 3211 Sandefjord
Øyvind Smidsrød er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Øyvind Smidsrød

Trygg og kunnskapsrik

Føler med veldig godt ivaretatt av behandleren. Får god kontakt med ham, og han er profesjonell i væremåte og behandling. Virker godt forberedt når jeg kommer til kons.

Ikke en lege for kronisk syke

Da jeg først byttet til Øyvind (sammen med mann og to barn) opplevde jeg han som engasjert og oppdatert på forsking. Han er alltid imøtekommende og hyggelig, men det jeg følte var at han gav meg opp.

Pga kronisk sykdom valgte jeg til slutt å bytte til en ny fastlege. Øyvind prøvde en god stund, før han endte meg å spørre meg hva vi skulle gjøre videre... Enten det var en henvisning eller rehabilitering.
Følte meg mindre og mindre som pasient rett og slett. Vet pasienter med kroniske sykdommer er mange legers minst interessante pasienter.

Har ikke noe å utsette på han i møte med barn. Rolig og tålmodig, men litt for forsiktig - en sjenert gutt fikk han ikke overtalt til hverken å snakke eller la seg undersøke (ikke vært problematisk før eller siden).

En ok fastlege, men ville ikke satt meg på venteliste hos han.

Super lege

Svarer raskt på spørsmål stilt over nettportalen, tar imot ønsker fra pasient, henviser og gjør det beste for pasient. Flink med barn.
Anbefales.
Venterommet kunne vært hyggeligere og bedre luft. Blir klamt og varmt med mange der, uten vinduer.

Den beste i Sandefjord

Vi har byttet fastlege flere ganger og møt de fleste. Men Øyvind er den beste. Hører på pasienter, henviser videre om det er behov, er ærlig, prøver alltid å finne svar. Man kan se at han bryr seg.. stempler ikke alle med «syk i hodet», «sikkert stress», «ta en Paracet og drikk masse vann».. virkelig god lege. Flink med barn, tvinger ikke.. alltid blid og tar deg på alvor. Vi har brukt han i flere år tidligere, men måtte bytte pga service i skranken, turte ikke til slutt å ringe da spesielt en dame der var så frekk.. når jeg fikk vite hun ikke jobber der lenger, har vi byttet tilbake til Øyvind!

Denne fastlegen kan jeg anbefale på det sterkeste.

Når du kommer inn. Så god energi i rommet.

Omsorg for sine pasienter.

Lang venteliste hos
Øyvind 😪