Øyvind Smidsrød

Familielegen AS

2006

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Familielegen AS
Dronningens gate 3 3211 Sandefjord
Tlf: 33 48 57 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Øyvind Smidsrød er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Øyvind Smidsrød

Dyktig, ydmyk lege

God lege, katastrofe av en skranke. Spesielt den eldste damen virker til å ha tatt på seg rollen som frontmur og er direkte ufin, overser deg når du venter ved skranken osv.

Super!

Øyvind er en lege som hører på deg. Jeg føler meg alltid sett, forstått og respektert. Jeg føler meg også 100% trygg på di råd og henvisninger han gir meg!
Flink med barn! Aldri vært så fornøyd med en lege som nå!

Topp lege, men utrivelig personale

Meget fornøyd med Øyvind Smidsrød, men slutter meg til det andre kommenterer: servicegraden i skranken er elendig. Spesielt en av legesekretærene oppfører seg svært arrogant og lite imøtekommende. Opplevde ved et tilfelle at hun motsa informasjonen jeg hadde fått av legen og nærmest irettesatte meg. Hun fungerer sikkert som et effektivt filter for å unngå å hefte legen med altfor mange dumme spørsmål og mas, men jeg tror dette legesenteret hadde vært veldig mye mer populært hvis denne spesielle damen hadde vært ute av bildet.

En flink lege som det er lett å prate med. Ringer tilbake når en ber om å få kontakt med legen.

Det som r negativt med dette legesentret er de i skranken. Spesielt ei av damene er rett og slett uhøflig. lar pasientene vente lenge, stenger luken rett foran ansiktet på en, for bare å sitte å stirre på dataskjermen,.eller åpne noen brev. hadde legene byttet ut vedkommende hadde legesentret fått topp karakter!

Hyggelig og lyttende

Kan en gang imellom virke som han har dårlig tid(og det har han sikkert også). Har også slitt litt med å få tilbakemelding på edialog, men alt i alt en meget hyggelig tone og lett å snakke med

Flink lege

Hjelpsom,gir god informasjon,føler meg ivaretatt.

Veldig sympatisk lege.

Det negative med dette legesenteret er damene i skranken.

Gruer meg for å ringe til legesenteret, fordi jeg vet hvilken nebbete og frekk tone som venter meg.

Når man kommer på time,eller skal betale,kan de aldri nedlate seg til å vise at de har sett deg- man må bare stå der og vente til de er ferdige med å snakke med hverandre eller å være nebbete med en annen syk stakkar i telefonen.

Har sjelden vært borti dårligere service enn her.
Dette gjelder altså ikke hos legen,han er super.

Lege är ok

Dålig service i telefon det Sämsta jag har hört i mitt liv. Dags att dom skall byta ut eller gå på en kurs som handlar om service. Ta efter som i Sverige där har dom kund service!!!!

Min grense er nådd!

Fra september til januar har jeg slitt med å få denne legen til å skrive ut blå resept på ett legemiddel jeg trenger. Men han klarer det ikke! Føler heller jeg ikke blir tatt på alvor når jeg har vert der.

Men han er flink med barn og får komme på kort varsel.

De i skranken er ett også ett kapittel for seg selv. Ser ikke opp på deg om de er opptatt i tlf/data. Elendig venterom.

Ikke anbefaler

Er fordomsfull i mine øyne, har lite tid til pasienten, mer opptatt om å skrive journal enn å faktisk høre hva pasienten har å si.
Han henviser sjelden til videre undersøkelse og hvis han gjør det så er det vanligvis helt feil undersøkelse han henviser til. Tror at han har mer pasienter enn han har tid til og det medfører at han gir dårlig behandling.

Flink lege.

Flink og god lege. Har følt meg god ivaretatt og fulgt opp de gangene jeg har hatt behov for hjelp.

Har blitt oppringt fra Øyvind selv godt ut på ettermiddagen etter at prøveresultater hadde kommet, og det hastet med videre behandling på sykehus.

ung og trygg

Lyttende, trur på pasientens beskrivelse, støttende

den beste legen jeg har hatt

en lege som tar seg god tid, selv i en travel hverdag. Veldig fornøyd med servien han yter, og at en alltid kan være sikker på tilbakemeldinger om prøver ect. sjelden forsinket, men er han forsinket, går det ikke utover neste pasient. men det viktigste er han han er så mennskelig, og lett å prate med! tydlig at det er viktig for han at kjemien mellom lege/pasient skal være godt

servicen i luka/resepsjonen er noe helt annet! er ikke pasienten som er viktigst for dem, men dataen og tlf. hadde legene der byttet ut et par av dem som jobber der, hadde dette legesentret fått topp karakter! .

Ryddig og åpen lege.

Eneste legen jeg noengang har snakket med som ÅPENT innrømmer at han ikke er en halv-gud, og derfor ikke har fasit på alt. Fremstår som en ryddig og ærlig lege, som er villig til å se på alternative årsaker, og ser på sammenhengen mellom kropp og hode.

Kurrant på tilbakemeldinger og oppfølging, og fremstår som har god oversikt over sitt felt. Stort sett ikke de alt for store forsinkelsene.

Legen fremstår som litt "guttevalp-aktig" og sjenert som person, men er en hyggelig og hjelpsom mann.

De negative sidene med dette legekontoret er de som sitter i skranken. De er åpenbart feil folk på feil sted. En del surhet og somling. Hvis de er i telefonen eller på PC når du kommer (eller skal betale) så gidder de ikke engang se opp og gi et lite nikk. Så man blir stående der som en tomsing og vente uten å vite om de har sett deg eller ikke. Spørsmål blir besvart på kortest mulig måte.

En annen negativ ting er venterommet. Der er det stort sett bare husmorporno, villmarksliv-blader og ett pondusblad. Kunne vært positivt med en avis eller to, eller kanskje en av de ansatte kanskje kan ta med noen blader hjemmefra? Hva med noen tegneserier for barna? Og ett og annet ungdomsblad?

Veldig fornøyd!

Han tar seg god tid, er veldig imøtekommende og som pasient føler man seg virkelig sett.

Kjempebra!

Veldig effektiv og flink uten at det går på bekostning av tilstedeværelse.
Det føles som å være i trygge hender. Vil absolutt anbefale dr. Smidsrød:)
Hei hurra så bra!:)