Øyvind Smidsrød

Autorisasjon (2006)

Søeberg legesenter Telefonnummer33 29 65 3033 29 65 ...
Søebergs gate 4 3211 Sandefjord
Øyvind Smidsrød er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Øyvind Smidsrød

Meget kundevennlig og trygg lege

Øyvind smitsrød har vært vår familielege siden han begynte sin legepraksis. Vi er meget fornøyde med hans behandling.Ps.Vi har ingen forståelse av alle klager som skrakepersonalet har fått.Vi har vært pasient er ved dette legekontor siden den var i jarnbaneallen og har vært meget fornøyd behandlingen vi har fått.mvh fornøyde pasienter.

Dyktig, ydmyk lege

God lege, katastrofe av en skranke. Spesielt den eldste damen virker til å ha tatt på seg rollen som frontmur og er direkte ufin, overser deg når du venter ved skranken osv.

Super!

Øyvind er en lege som hører på deg. Jeg føler meg alltid sett, forstått og respektert. Jeg føler meg også 100% trygg på di råd og henvisninger han gir meg!
Flink med barn! Aldri vært så fornøyd med en lege som nå!

Topp lege, men utrivelig personale

Meget fornøyd med Øyvind Smidsrød, men slutter meg til det andre kommenterer: servicegraden i skranken er elendig. Spesielt en av legesekretærene oppfører seg svært arrogant og lite imøtekommende. Opplevde ved et tilfelle at hun motsa informasjonen jeg hadde fått av legen og nærmest irettesatte meg. Hun fungerer sikkert som et effektivt filter for å unngå å hefte legen med altfor mange dumme spørsmål og mas, men jeg tror dette legesenteret hadde vært veldig mye mer populært hvis denne spesielle damen hadde vært ute av bildet.

En flink lege som det er lett å prate med. Ringer tilbake når en ber om å få kontakt med legen.

Det som r negativt med dette legesentret er de i skranken. Spesielt ei av damene er rett og slett uhøflig. lar pasientene vente lenge, stenger luken rett foran ansiktet på en, for bare å sitte å stirre på dataskjermen,.eller åpne noen brev. hadde legene byttet ut vedkommende hadde legesentret fått topp karakter!