Olav Herman Stadheim

Fritzøe Klinikk Allmennleger

Autorisasjon (1987)

Fritzøe Klinikk Allmennleger Telefonnummer33 11 81 3033 11 81 ...
Fritzøe Klinikk, Pb 14 3285 Larvik
Olav Herman Stadheim er en av 41 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Olav Herman Stadheim

OLAV, BEST EVER

Har hatt Olav siden jeg var ca 20 år. Er i dag over 50. Han har alltid fulgt meg opp når jeg trenger det. Tålmodig, snill og forståelsesfull. Jeg kommer sikker med utrolige mange spørsmål som han ikke trenger å svare på, men han lytter alltid å gir meg råd. En lege mann kan stole på.
Enkelte i "luken" kan nok gjøre et bedre inntrykk. Uansett Olav er den beste legen jeg kunne tenke meg. Håper han holder på i mange, mange år til.

Byttet lege etter mange år!

Virke stresset og lite interessert. Føler at han ikke kan få meg fort nok ut av kontoret.

byttet lege etter første konsultasjon

virket utrolig lite interessert,,fikk dårlig hjelp og inga lite tillit,, fikk resept uten noe forklaring

Legen som alltid meg på alvor

Jeg vil gjerne uttrykke takknemlighet for dr Stadheim som har reddet livet mitt da jeg fikk hjerteinfarkt på kontoret. Han har vært min fastlege i 25 år og har alltid tatt meg på alvor- uansett om det har vært en liten eller stor ting. Han har en faglig dyktigt kompetanse samtidig som han er et varmt, godt menneske. Jentene på kontoret er alltid blide og positive og ved akutte ting finner de alltid rom for å komme.

Den tilgjengelige legen

Som pasient opplever jeg Stadheim som oppriktig i behandling av meg. Han oppleves som dyktig i fysiske sykdommer, men jeg vil også berømme han for de råd han gir i forhold til sorgbearbeidelse. Han er rask til å ta prøver og han gir hurtige tilbakemeldinger hvis ting ikke er som de skal være. Når skade eller sykdom må undersøkes andre plasser, rekriveres dette raskt. I samtale med andre hører jeg bare positiv omtale av Stadheim.