Olav Herman Stadheim

Fritzøe Klinikk Allmennleger

Autorisasjon (1987)

Fritzøe Klinikk Allmennleger Telefonnummer33 11 81 3033 11 81 ...
Fritzøe Klinikk, Pb 14 3285 Larvik
Olav Herman Stadheim er en av 17 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Olav Herman Stadheim

Byttet lege etter mange år!

Virke stresset og lite interessert. Føler at han ikke kan få meg fort nok ut av kontoret.

byttet lege etter første konsultasjon

virket utrolig lite interessert,,fikk dårlig hjelp og inga lite tillit,, fikk resept uten noe forklaring

Legen som alltid meg på alvor

Jeg vil gjerne uttrykke takknemlighet for dr Stadheim som har reddet livet mitt da jeg fikk hjerteinfarkt på kontoret. Han har vært min fastlege i 25 år og har alltid tatt meg på alvor- uansett om det har vært en liten eller stor ting. Han har en faglig dyktigt kompetanse samtidig som han er et varmt, godt menneske. Jentene på kontoret er alltid blide og positive og ved akutte ting finner de alltid rom for å komme.

Den tilgjengelige legen

Som pasient opplever jeg Stadheim som oppriktig i behandling av meg. Han oppleves som dyktig i fysiske sykdommer, men jeg vil også berømme han for de råd han gir i forhold til sorgbearbeidelse. Han er rask til å ta prøver og han gir hurtige tilbakemeldinger hvis ting ikke er som de skal være. Når skade eller sykdom må undersøkes andre plasser, rekriveres dette raskt. I samtale med andre hører jeg bare positiv omtale av Stadheim.

Den beste legen jeg kan ha

Den beste legen jeg har hatt Han følger meg opp Jeg kan ikke ha bedere fastlege kjempefornøyd Jeg er trygg med fastlegen min Sier i fra hvis han ikke er fornøyd med prøver som jeg tar Føler meg trygg med min fastlege