Olav Herman Stadheim

1 person

Olav Herman Stadheim er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Olav Herman Stadheim

Meget fornøyd

Jeg hadde tidligere en meget sjelden skade. Verken andre leger eller spesialister fant ut av dette . Jeg oppsøkte Stadheim som jeg er meget glad for. Endelig følte jeg at jeg ble tatt på alvor, fra dag en opplevde jeg proffesjonalitet og seriøsitet. Behandlingstiden var rask og jeg ble alltid oppdatert. Det året var et smerte helvette som endelig er over takket være Stadheim. Denne legen kan sitt fag, er profesjonell, forståelsesfull og kan absolutt anbefales.

En proffesjonell lege med dyp fagelig innsikt

Stadheim er slik jeg oppfatter ham av natur en reservert person som gjør ham behagelig å snakke med - lyttende og reflekterende - lavmælt. Det gjør konsultasjonene for meg til en behagelig opplevelse. Noen kan tolke personers reserverthet som arroganse - det gjør ikke jeg. Jeg setter pris på Stadheims rolige fremtoning og får meg til føle at jeg blir tatt hånd av en fagperson med god innsikt og fagelig diskresjon - ikke minst når diagnosen jeg har er alvorlig. Hans rolige framferd innbyr sannsynligvis ikke til "small talk" - men det er ikke derfor jeg går til legen heller - jeg går for å få hjelp til å finne behandling for det som for meg er en helseplage - og det får jeg. Stadheim er også åpen for å spille på hele registeret til vårt helsevesen, og er sånn sett flink til henvise til spesialister når det er påkrevet - det er viktig. Jeg kan anbefale Stadheim på det varmeste til alle!

Har byttet lege

Han virker ikke interessert og opptrer arrogant. Han er kort og kommuniserer lite. Anbefales ikke!

slepphendt med medisiner

Lege som er travel, gir for lett ut medisiner, dårlig kontakt med pasient, sender ikke så lett videre til spesialist, uheldige og uprofesjonelle kommentarer.

Flink og fordelsmessig upersonlig.

Stadheim er ingen "people person" slik jeg ser det, men samtidig så passer det meg veldig bra. Jeg forteller hva som er problemet, han gir med de medisinene/tipsene jeg trenger. Dette fungerer veldig bra for meg. Lite vandring rundt grøten.
Jeg har forståelse for at denne legen ikke passer for alle og da kanskje spesielt ikke de som trenger henvisning til psykolog, men vil anbefale han dersom du har fysiske problemer. Jeg føler at han kan det han skal og at han ikke gjør legebesøket for personlig, noe jeg faktisk setter pris på. Dessverre har jeg flyttet til Oslo og måttet bytte lege. Jeg har en flink lege nå, men følte at det var lettere å snakke med Stadheim rett og slett fordi han var mindre personlig. Han forble en fremmed person jeg kunne si alt til fordi jeg ikke brydde meg om hva han tenkte eller syntes om meg. Aldri følt meg dømt på noen måte.