Geir Strømme

Autorisasjon (1999)

Geir Strømme er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Geir Strømme

Fantastisk lege!

Han er en helt fantastisk lege som alltid tar deg seriøst, han er flink til å følge opp, og henviser deg videre der det trengs. Jeg har flyttet langt unna, men velger fortsatt å ikke bytte. Beste legen jeg noen gang har vært borti!
Har tatt hele familien min på alvor i alle år, vi alle er kjempe fornøyd!

Udugelig lege

Uprofesjonell lege. Lytter ikke til pasienten, følger ikke opp med prøver og henvisninger der dette skulle vært gjort. Anbefales ikke!!!

Fantastisk

Dyktig og serviceminded mann!
Utrolig behagelig og Dyktig!
Usedvanlig hjelpsom!
Anbefales absolutt!!

En meget god lege

Har tid til sine pasienter, Føler seg alltid velkommen og sett. Henviser videre og hører på pasienten.

En veldig god lege - jeg vil aldri bytte!

Jeg er utrolig godt fornøyd!

Har forstått at fastleger har et voldsomt tidspress på seg, og egentlig bør dytte pasienter ut igjen omtrent før de rekker å fortelle hvilke plager de har. Men Geir tar seg tid til å snakke med oss som kommer til han, selv om det går på bekostning av spisepausen (som han har sluttet med for lengst). Han lar heller aldri pasientene hans få inntrykk av at han er stresset, selv om jeg vil forvente at han til tider kan være det.

Geir har, sammen med mange andre allmennleger, forstått at veldig mange som kommer til han egentlig bare trenger å bli hørt, få følelsen av å bli forstått, og å bli tatt på alvor. Majoriteten av hverdagslidelser går over av seg selv, og mye kan man føle blir enklere bare man blir møtt av helsepersonell på en profesjonell måte. Dette lykkes Geir med!