Vibeke Mørken Stuestøl

Autorisasjon (2010)

Vibeke Mørken Stuestøl er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Vibeke Mørken Stuestøl

Fantastisk dame!

Imøtekommende, veldig dyktig og en helt unik evne til å se deg der du er. Henviser også videre når det er behov. Helt spesiell lege og menneske på alle måter.

Helt suveren!

Vibeke er den beste legen jeg noen gang har hatt, og jeg har hatt mange. Man føler seg så velkommen, uansett hva det skulle være, og hun har full fokus på deg som pasient. Veldig dyktig og gjør gode undersøkelser. Følger opp og henviser når det trengs. Er veldig flink til å lytte og oppmuntre. Hun har alltid vært blid og hyggelig mot meg.
Veldig fin og god personlighet.

Veldig fornøyd

Jeg har hatt Vibeke som lege i mange år nå, og jeg er veldig fornøyd. Vibeke hører etter og gjør heller en undersøkelse for mye enn for lite.

Til tider har hun vært mye i permisjon av ulike grunner og da har det vært vikarer med varienerene hell.

Glimrende fastlege!

Hun er engasjert og positiv, samtidig som hun ikke redd for å si ifra når det er noe hun ikke er helt enig i. Samtidig hører hun på pasienten og avviser ikke det som sies fra den siden.
Man får absolutt følelsen av å være i fokus hos henne.
Hun er også flink til søke hjelp og råd hos andre når hun føler at det kan være nyttig.
Det er flere dyktige leger på dette legekontoret, men jeg føler absolutt ikke noe behov for å endre min fastlege!

Veldig flink lege

En lege som lytter og bruker god tid på deg. Flink til å følge opp, og du føler deg sett når du har vært hos henne.