Odd Sture

Autorisasjon (1993)

3 leger Telefonnummer33 30 99 9933 30 99 ...
St Olavsgate 28A 3112 Tønsberg
Odd Sture er en av 59 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Odd Sture

Trygg, tillitsvekkende og kunnskapsrik

Odd Sture er en sjelden lege. Han unngår ikke konfrontasjoner og ubehagelige spørsmål, men er samtidig støttende og høflig. En god lege som følger opp pasientene sine i ulike livsfaser.

Dyktig lege

Utrolig flink lege , holder tiden og sender deg videre om det trengs. Virker som om han har lest journalen min før jeg kommer inn og det er bra .

Anbefales

Jeg opplever å være i svært gode hender i dette legekontoret. Sture følger opp på en god måte, er hyggelig og grundig. Henviser videre om nødvendig og dobbelsjekker med andre instanser ved behov. Han har mye kunnskap og erfaring og gjør at jeg føler meg trygg. Han har tatt seg tid dersom jeg har trengt en time akutt. Likevel er det lite ventetid. Sekretæren i luka kunne imidlertid kostet på seg et ekstra smil...

Anbefales!

Hadde Odd Sture da jeg bodde i Tønsberg. Han er en veldig imøtekommende og hyggelig lege. Er flink til å lytte, henviser kjapt videre om det er behov for det. En lege man føler seg trygg på.

real og effektiv

Må flytte fra Tønsberg pga.jobb, men skulle gjerne tatt med meg dette legekontoret. De flotte damene tar vennlig imot, og er raske og dyktige ved prøvetaking o.l.
Sture viser respekt for pasienten, lytter og iverksetter tiltak uten masse om og men.
Har fått umiddelbar hjelp med saker tidligere leger ikke har fulgt opp.
Hvis du ikke MÅ bli dullet en masse med, anbefaler jeg dr.Sture på det varmeste. Husk at disse legene har mange som trenger hjelp og oppmerksomhet,