Knut Olav Syse

Autorisasjon (1983)

Knut Olav Syse er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Knut Olav Syse

Lite forståelsesfull, lite villig til å hjelpe

Har i halvannet år gått til Syse og har i denne perioden vært mye syk. Han har ikke klart å finne ut hva som feiler meg og vist en sterk mangel på å hjelpe meg å finne ut av det. Det er tydelig at han verken liker meg eller legger særlig vekt på hva jeg sier. Den ene legeærklæringen jeg trengte til skole i engelsk innehold skrivefeil og dårlig setningsoppbygging - faktisk så dårlig at skolen ikke trodde en lege hadde skrevet den.

Gleder meg til å få en ny lege. En lege som ikke bryr seg er det ingen som trenger

Kompetent og korrekt

Han er korrekt - ikke no' snikksnakk. Det er akkurat slik jeg vil ha det. Svært kompetent, tar tak i problemene øyeblikkelig.

Dyktig lege

Syse er en utrolig flink lege som alltid tar meg og guttene mine på Alvor! Hatt Syse i noen år nå, fulgt meg gjennom to svangerskap og tøffe perioder ved bhg start hvor guttene har fått alle mulige infeksjoner/ influensa, alltid god hjelp fra både Syse og damene i resepsjonen !

En av de få dårlige legene jeg har hatt

Man får den følelsen av at man ikke blir tatt på alvor. Videre så skriver legen dårlige henvisninger som er for korte og beskriver ikke problemet i sin helhet, noe som fører til at tredjepart som henvisningen er sendt til ikke får den informasjonen som er nødvendig.

Igjen så er dette på grunnlag av min opplevelse der legen er i tvil om mitt problem og setter sin lit av 'spesialist' med kun 20 minutter prat som fant sted flere måneder siden. Legen hadde også en arrogant holdning samt et kroppspråk som ikke hører til i sitt yrket da folk i sårbare situasjoner er der for konsultasjon på daglig basis.

Svært kompetent lege

Jeg er veldig fornøyd med Syse. Han tar alle saker alvorlig og er svært kompetent. Seriøs, føler alltid jeg er i gode hender.