Elisabeth Juvkam

Autorisert1986

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Elisabeth Juvkam

Alle skulle hatt en fastlege som henne

Jeg tror ikke jeg kunne vært mer fornøyd med legen min enn det jeg er med henne. Hun er alltid blid, imøtekommende, interessert og lyttende. Hun tar deg på alvor som menneske, og virker som hun virkelig bryr seg. Jeg stoler på at hun kan faget sitt til fulle. Selv om jeg har flyttet til et annet sted i kommunen, har jeg valgt å beholde henne som min lege. Jeg kjører gladelig de ekstra kilometerne for å gå til en jeg har tillit til.

Denne legen kan jeg stole på.

Faglig sterk. Interessert i pasienten. Alltid god tid til meg. Humor. Omsorgsfull. Ingen bedre! Arbeider på et legesenter som yter svært bra service,og der man alltid kan være sikker på å få hjelp. Jeg er selv over 70 år og føler at jeg blir møtte med respekt og interesse, alltid.

Legen som ser hele mennesket

Denne fastlegen er både interessert og begeistret for faget sitt, samtidig som hun også er et varmt og omsorgsfullt medmenneske. Jeg føler meg alltid litt lettere i både kropp og sjel etter et besøk hos henne. Hun bruker dessuten god tid på pasientene, tiltross for et åpenbart massivt arbeidspress.

Meget bra

Hun er en meget god lege som har tid til pasienten og tar pasienten på alvor.