Hans Halvard Tvedten

Autorisasjon (1994)

Atlaslegene Telefonnummer33 30 19 0033 30 19 ...
Gauterødveien 6B 3154 Tolvsrød
Hans Halvard Tvedten er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Hans Halvard Tvedten

Legen men ikke kontoret...

Ok lege, virker som en som tar seg god tid, selvom jeg stadig føler jeg snakker med veggen når jeg er der. Han lytter og fokuserer på pc skjermen når man er der.
Legekontoret derimot er dårlig, nevner da spesielt skranken... dårlig med andre ord.. tar litt vel mye ansvar, og mistet slik tiltro at jeg valgte å bytte legekontor..

Manglende oppfølging er min totale vurdering.

Bra lege

Tar seg tid til å høre på pasientene og forklare sammenheng mellom symptom og sykdom. Svarer utfyllende på spørsmål og virke oppriktig interessert i å finne ut av ting.

Både og

HH Tvedten har jeg og familien hatt som fastlege i mange år, han gjør jobben sin bra og man blir tatt på alvor, det som kanskje ikke er helt topp er at han er umulig å få tak i på telefon, legger man igjen beskjed så tar det gjerne dager før han ringer tilbake om han i det heletatt gjør det.

Den beste av de beste

Trolig den beste legen jeg har vært borti. Aldri "dårlig" tid! Tar seg god tid til å høre på hva som blir sagt, og er interessert i å "finne" årsaken til sykdommen, og ikke bare hva det er. Anbefales på det sterkeste!

Rolig og veldig hyggelig

Han stresser ikke og tar seg god tid. Tar ting på strak arm, og svarer gjerne på flere spørsmål selv om tiden er brukt. Lett å snakke med, og ikke vanskelig å ta opp det man har på hjertet.