Tom Ole Øren

Tlf: 33 35 17 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tom Ole Øren er en av 17 fastleger i Nøtterøy

Siste vurderinger av Tom Ole Øren

Dyktig fyr.

Øren har alltid møtt meg med interesse og gode vurderinger. Han oppleves både sympatisk, empatisk og utadvendt. Synd å miste denne legen til fagforeningen, får håpe han kommer tilbake med enda bredere erfaring, og som en enda bedre lege!

Flinkeste legen

Øren møter meg alltid godt forberedt og har tid nok til en grundig gjennomgang. Han er flink til å lytte og ta opp i seg informasjon som jeg som pasient legger fram. Stikkordene må være; omsorgsfull, oppdatert, lyttende, oppfølgende.

Uprofesjonell og dårlig til å lytte

Jeg var for første og siste gang hos denne legen ved mitt forrige besøk. Han fremsto som svært arrogant og bedrevitende, og tok meg ikke på alvor. Brydde seg lite om hva som var årsaken til problemet og gav meg bare resept på smertestillende fremfor oppfølging og samtale.
Dårlig til å lytte og pratet over meg.

Faglig sterk

Fastlegen min er en jeg kan stole på. Han er alltid godt forberedt, og gir meg den tiden jeg trenger. Han er effektiv og en humørspreder når livet av og til kan bli litt vanskelig. Jeg gir min fastlege de beste anbefalinger til alle som ønsker en faglig oppdatert og hyggelig lege!

Føler meg hørt

En lege som er fink til å lytte. Har vært der med 3 barn, og også de blir godt sjekket. Etterkontroller der det er behov får man automatisk. Flink til å sende videre til spesialister dersom han ikke vet svaret. Lytter og er lydhør når det er behov for sykemeldinger, men er samtidig opptatt av at man skal komme tilbake i jobb (noe som er veldig bra).

En lege som jeg gjerne anbefaler til andre.

Flott lege!

Har brukt Dr.Øren i mage år og han er bestandig blid og har tid til å høre på en. Hjulpet meg da jeg virkelig trengte det og anbefaler han så absolutt!

Fornøyd

Jeg er veldig fornøyd med Øren. Har hatt han som lege i 10 år og er veldig fornøyd. Altid hyggelig og spør om det vi snakket om sist er blitt bedre, uansett hva det var.

Arrogant

Jeg var ikke fornyd med han. Var dårlig til å lytte og trodde han visste ting bedre enn meg. Litt overlegen type.

Frekk og nedlatende

Han fremstår som veldig arrogant og lite interessert i å hjelpe deg. Flere ganger har jeg hatt time klokken åtte. Og han han kommet valsende inn fem over åtte. I tillegg er han frekk, og det virker som han tror han er bedre enn meg. Jeg hadde gått ned 10 kilo, og han sier at det ikke var for tidlig og at jeg måtte gå ned mye mer hvis man skulle se forskjell.... Kommer aldri til å bruke han igjen, selv om det stod om livet. Anbefaler han ikke til en levende sjel!

Opplevelsen av å bli tatt på alvor.

Blir alltid tatt i mot på en hyggelig måte, og føler han er grundig og nøyaktig!

Vet best hvor skoen trykker

I ettertid er det lett å ha en berettiget følelse at legen burde ta pasientens uttrykte ønsker for videre undersøkelser på alvor.

Grei nok

Har hatt en tendens til å ikke ville lytte til meg/hatt dårlig tid.
Ellers ok.