Tom Ole Øren

Danholmen 3 3128 Nøtterøy
Tom Ole Øren er en av 17 fastleger i Nøtterøy

Siste vurderinger av Tom Ole Øren

Dyktig fyr.

Øren har alltid møtt meg med interesse og gode vurderinger. Han oppleves både sympatisk, empatisk og utadvendt. Synd å miste denne legen til fagforeningen, får håpe han kommer tilbake med enda bredere erfaring, og som en enda bedre lege!

Flinkeste legen

Øren møter meg alltid godt forberedt og har tid nok til en grundig gjennomgang. Han er flink til å lytte og ta opp i seg informasjon som jeg som pasient legger fram. Stikkordene må være; omsorgsfull, oppdatert, lyttende, oppfølgende.

Uprofesjonell og dårlig til å lytte

Jeg var for første og siste gang hos denne legen ved mitt forrige besøk. Han fremsto som svært arrogant og bedrevitende, og tok meg ikke på alvor. Brydde seg lite om hva som var årsaken til problemet og gav meg bare resept på smertestillende fremfor oppfølging og samtale.
Dårlig til å lytte og pratet over meg.

Faglig sterk

Fastlegen min er en jeg kan stole på. Han er alltid godt forberedt, og gir meg den tiden jeg trenger. Han er effektiv og en humørspreder når livet av og til kan bli litt vanskelig. Jeg gir min fastlege de beste anbefalinger til alle som ønsker en faglig oppdatert og hyggelig lege!

Føler meg hørt

En lege som er fink til å lytte. Har vært der med 3 barn, og også de blir godt sjekket. Etterkontroller der det er behov får man automatisk. Flink til å sende videre til spesialister dersom han ikke vet svaret. Lytter og er lydhør når det er behov for sykemeldinger, men er samtidig opptatt av at man skal komme tilbake i jobb (noe som er veldig bra).

En lege som jeg gjerne anbefaler til andre.