Tom Ole Øren

Autorisasjon (1994)

Tom Ole Øren er en av 24 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Tom Ole Øren

Faglig sterk

Fastlegen min er en jeg kan stole på. Han er alltid godt forberedt, og gir meg den tiden jeg trenger. Han er effektiv og en humørspreder når livet av og til kan bli litt vanskelig. Jeg gir min fastlege de beste anbefalinger til alle som ønsker en faglig oppdatert og hyggelig lege!

Føler meg hørt

En lege som er fink til å lytte. Har vært der med 3 barn, og også de blir godt sjekket. Etterkontroller der det er behov får man automatisk. Flink til å sende videre til spesialister dersom han ikke vet svaret. Lytter og er lydhør når det er behov for sykemeldinger, men er samtidig opptatt av at man skal komme tilbake i jobb (noe som er veldig bra).

En lege som jeg gjerne anbefaler til andre.

Flott lege!

Har brukt Dr.Øren i mage år og han er bestandig blid og har tid til å høre på en. Hjulpet meg da jeg virkelig trengte det og anbefaler han så absolutt!

Fornøyd

Jeg er veldig fornøyd med Øren. Har hatt han som lege i 10 år og er veldig fornøyd. Altid hyggelig og spør om det vi snakket om sist er blitt bedre, uansett hva det var.

Arrogant

Jeg var ikke fornyd med han. Var dårlig til å lytte og trodde han visste ting bedre enn meg. Litt overlegen type.