Humam Sattar Husain Al-Ubaidy

Autorisasjon (2011)

Eikeliklinikken Telefonnummer67 15 93 0067 15 93 ...
Bærumsveien 206 1357 Bekkestua
Humam Sattar Husain Al-Ubaidy er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Humam Sattar Husain Al-Ubaidy

Dyktig og empatisk

Humam er vennlig, empatisk, kunnskapsrik og effektiv. Han tar møter deg som pasient på en varm og tillitsvekkende måte, og tar seg tid til å lytte. Han har hjulpet meg og familien med store og små helseproblemer og vi kunne ikke bedt om en bedre fastlege.

Beste fastlegen jeg har hatt!

Kunnskapsrik og tilstede. Hadde høyt blodtrykk som aldri kom helt under kontroll på tross av flere utredninger. Humam endret mediniseringen noe og etter tre uker var verdiene normale. Er lyttende og spør ofte om jeg er komfortabel med beslutningene han tar. Hadde flere vært som han!

Sett og hørt

Utrolig fornøyd med Humam. Første legen jeg har opplevd som spiller på lag og hvor jeg føler meg trygg på at jeg virkelig blir ivaretatt.

Interessert og kunnskapsrik lege

Jeg har kommet til Humam med ulike idrettsrelaterte skader. Han gjør grundige undersøkelser og kan utrolig mye om idrettsskader. Han henviser alltid ved tvil. Hvis jeg en gang skulle oppleve å bli alvorlig syk, føler jeg meg helt trygg på at dette vil bli fanget opp av han og at jeg blir henvist til riktig sted. En helt fantastisk lege.

Grundig og tilstede

Humam gir deg en følelse av at han virkelig bryr seg om deg, blid og vennlig og klar. Han er en trygg og kunnskapsrik lege, med autoritet nok til å kunne si ifra om det er noe han må finne ut mere om. Han følger alltid opp om det er noen beskjeder som skal gis. Jeg er kjempefornøyd med å ha Humam som fastlege.