Humam Sattar Husain Al-Ubaidy

Autorisasjon (2011)

Eikeliklinikken Telefonnummer67 15 93 0067 15 93 ...
Bærumsveien 206 1357 Bekkestua
Humam Sattar Husain Al-Ubaidy er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Humam Sattar Husain Al-Ubaidy

Flink og tilgjengelig

Veldig fornøyd med Humam som fastlege. Fikk raskt time, og fikk alltid hjelp til det jeg lurte på. Hadde tid til å lytte, men følte at han ikke hadde så mye kunnskap om akkurat den skaden jeg fikk i sommer. Men det kan jo være tilfeldig. Bytter fastlege på grunn av flytting.

Trygg og kunnskapsrik

En utmerket lege som av mange får god omtale.Vikaren er også veldig bra, lyttende og flink til å følge opp, ung og godt oppdatert. Heldigvis er naturmedisinen, dvs. antroposofien kastet ut, den forrige legen ble stadig mer forvirret og foreslo de merkeligste antroposofiske dråper og pulvere, som cardiodoron og plumbum mellitium, men på Feiringklinikken sa de de var bedre å ta et glass rødvin! Solgte perikumolje over disk, som kunne være direkte skadelig for noen

Dyktig og imøtekommende

En veldig positiv, kunnskapsrik og lyttende lege som følger opp pasienten, og som søker råd andre steder ved behov. Anbefales på det sterkeste!

Lyttende

Min datter og jeg brukte dr Humam etter at vår forrige fastlege på samme lokasjon flyttet. Han er lyttende og viser at han bryr seg. Min datter fikk forståelse og han satte av nok tid. Han fulgte opp med sms/info etter konsultasjonen. Vi likte han veldig godt begge to, men måtte bytte da vi nå bor i Oslo uten bil. Anbefales!!

Den beste legen (som jeg har opplevd) i Norge!

Jeg ble tvangsflyttet til Dr Humam AL-Ubaidy etter at min fastlege flyttet ut av fylken. Jeg var veldig skuffet fordi hun hadde vært veldig åpen for naturmedisin og alternativer til skolemedisin og jeg var redd for at den nye legen ikke ville være så åpen til alternativer til skolemedisin (noe som var advart på tavla på kontoret da jeg stilte opp på første time med den nye legen etter tvangsflyttingen. Du kan si at jeg var meget skepsis og allerede planlagt å bytte fastlege-- men ville bare gi den nye legen én sjanse. Han overrasket meg med at han hadde lest journalen min og allerede hadde ideer om hvordan å takle min kronisk sykdom. Til tross for å være forholdsvis ung opplevde jeg han som kunnskapsrik og oppdatert på de siste utviklingene i sakene som angår sine pasienter. Han er svært løsningsorientert men lytter alltid til mine tanker og spørsmål- (Men han vill ikke ha noe å gjøre med naturmedisin eller alternative behandlinger -- dette er det eneste svakhet med denne legen).OBS: Jeg vil presisere at Dr. Human har tatt ett års permisjon, og de dårlige vurderinger her virker som om de gjelder Dr. Humams vikar, og ikke selv Dr. Humam. Jeg hadde bytte fastlege da vi flyttet til Oslo men vurderte å flytte tilbake til Humam fordi han hadde vært mye mer tilgjengelig enn min ny fastlege i Oslo. Jeg venter til han kommer tilbake, forhåpentligvis i slutten av 2018.