Humam Sattar Husain Al-Ubaidy

Autorisasjon (2011)

Eikeliklinikken Telefonnummer67 15 93 0067 15 93 ...
Bærumsveien 206 1357 Bekkestua
Humam Sattar Husain Al-Ubaidy er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Humam Sattar Husain Al-Ubaidy

Dyktig Lege

Flyttet nylig til Fredrikstad og hadde ingen anelse om hvilken fastlege jeg skulle velge.
Endte til slutt med å velge Humam, da han hadde gode anmeldelser og ledig plass.
Hadde legetime hos han i dag, og jeg angrer ikke i det hele tatt.
Fyren er empatisk og tar seg bryet med å snakke med deg, han gjør også en grundig jobb, og er den beste og hyggeligste fastlegen jeg har hatt hittil.

Anbefales på det varmeste

Utrolig opplevelse !

denen legen tar virkelig ting på alvor , forrige lege jeg hadde fant ikke en gang ut at jeg hadde diabetes noe som jeg etter symptomene har hatt en lengre stund en annen ting er også at jeg også etter å ha byttet til denne legen fikk henvisninger både til røntgen og mr uten at jeg selv spurte om dette det eneste jeg fikk beskjed om fra forrige lege var at du trenger ikke være hjemme fra jobb på grunn av dette ved forespørsel om sykemelding så derfor fikk jeg nok og byttet til denne legen pga innleggene her og kan med hånda på hjertet si at jeg ikke angrer et sekund dennelegen ANBEFALES !!!!

Utrolig hyggelig og dyktig! Anbefales!!

Han er utrolig imøtekommende og tar seg god tid til å lytte og prate om det som måtte være problemet. bruker tid på pasienten og er rask å henvise om det skulle trenges. og han er en utavent og hyggelig ung mann som setter pasienten i fokus.

Dyktig lege

Alt med denne mannen som lege er positivt.
- Tar deg godt i mot.
- Gjør sitt beste med å forstå din sykdom/problem
- Du hører aldri `` du må leve med det``.

Knallbra

Ble "tvangsflyttet " til ham. Fikk lyst til å finne et sted å skrive positiv melding om ham etter første besøk. Han er dyktig, lyttende, analyserende, grundig, vennlig og forklarte at jeg kanskje tok feil i min sykdomsforståelse uten et snev av arroganse eller uvilje.
Fin fyr på alle måter. Anbefales!