Joanna Kafel

Autorisasjon (2009)

Joanna Kafel er en av 78 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Joanna Kafel

Den BESTE fastlega en kan få!!!

Utrolig flink, dyktig profesjonell og omsorgsfull lege! Har hatt henne som min og min mors fastlege i over 5 år.
Utrolig empatisk og sympatisk lege som sender prøvesvar med grundig forklaring før åpningstider og ringer på kvelder for å høre om helsetilstanden. Min mor er sååå takknemlig for at hun har kafel som sin fastlege. Tar kjempe godt vare på sine pasienter!

anbefales ikke!!!

Viser ikke interesse, arrogant og ikke noe hyggelig. Har ikke hjulpet med å forstå sykdommen. Har ikke gitt gode råd og/eller anbefalinger.

Arrogant og lite empatisk

Har vært hos henne ett par ganger med forskjellige ting, men hun ikke interessert i å høre alt, avbryter og får tåpelig tilbakemelding.
Hun virker mistroisk til rene fakta om symptomer jeg har hatt og ikke tatt det seriøst før lab bekrefter det.
Virker håpløs når det gjelder empati og forståelse for pasienten.
Anbefales virkelig ikke.
Men lab AVD er superhyggelige. De er en fantastisk gjeng.

Forferdelig!

Har kun hatt dårlige opplevelser med denne legen! Forferdelig, ikke imøtekommende og setter seg lite i pasientens situasjon. Føler meg alltid usikker og ukomfortabel imøte med denne legen, og drar som regel ut av legekontoret med tårer i øynene. Lite anbefalt lege!

Beste fastlegen !!

Kjempe dyktig lege som har mye kunnskap! Hører godt etter og finner den beste løsningen for pasienten. Veldig forståelsesfull og omsorgsfull.