Joanna Kafel

Autorisasjon (2009)

Joanna Kafel er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Joanna Kafel

Fantastisk lege

Joanna er en meget samvittighetsfull og dyktig lege. Hun er flink til å stille riktig diagnose. Hun lytter til meg som pasient og tar meg på alvor. Det er en fornøyelse å ha med henne å gjøre

Tipp Topp lege

Suveren fastlege. Ringer på kvelder for å høre hvordan det går og lytter og setter av tid til sine pasienter. Følger opp og gir seg ikke før pasientene har fått den behandlingen de trenger. Hele familien bruker henne og vi er alle veldig fornøyde med henne.

Kjempe fornøyd!

Joanna er en super hyggelig og behagelig lege! Hun er veldig oppmerksom, og bryr seg om sine pasienter. Det er det inntrykket jeg har fått :) Jeg føler meg alltid komfortable og hørt på hvert besøk! Jeg er kjempe fornøyd.

Storfornøyd med en tillitsfull lege

Jeg har vært pasienten hos Joanna Kafel i snart to år, og kan ikke si at jeg er noe annet enn veldig fornøyd. Hun er faglig dyktig, oppmerksom og veldig behjelpelig.

Ufølsom og upersonlig

Slet med å lytte og forstå hva problemene var og hadde kun ett forslag til løsning. Hvilket ikke var relatert til hva som var feil. Noe så enkelt som bivirkninger av medisinen...