Joanna Kafel

Autorisasjon (2009)

Joanna Kafel er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Joanna Kafel

Kafel er den beste legen jeg har tatt

Synd at hun har flyttet seg til Skjetten legesenter. Savner virkelig Johanna Kafel. Hun tar virkelig vare på deg som pasient!!

Kunnskapsrik lege som bryr seg

Bra lege som bryr seg virkelig om deg som pasient. Sundet legesenter er derimot absolutt ikke å anbefale, vanskelig å komme fram til legen gjennom "mur" av resepsjonister som alt for ofte anbefaler at du heller skal gå til legevakt etter kontortid.

Fantastisk bra lege!

Omsorgsfull og samvittighetsfull lege. Suveren pasientbehandling. Seriøs, analytisk og kompetent. Lytter til meg, og hjelper til å stille diagnose på bakgrunn av hva jeg sier, opplever og føler, i tillegg til objektive kriterier.

Alltid blid. Veldig serviceminded.

Dessverre kan man ikke si det om Sundet Legesenter som har en stab på mottak og laboratorier som er konstant sure, tilsynelatende oppfatter pasienter som brysomme og krevende, og har en total mangel på serviceinnstilling. Det varierer litt fra gang til gang, avhengig av hvem som er til stede, men gjennomgående er det en prøvelse å ha med dem å gjøre. Og tilgjengeligheten på telefon er under enhver kritikk. Litt bedre etter SMS-bestilling, men selv det er jo et tjenestenivå som er på 1995-nivå og ikke 2013-nivå.

Grei

Hyggelig lege, men legekontoret er under enhver kritikk. Nesten umulig å komme gjennom på telefonen til langt på dag. Selv om du har fått resept av legen for å sette vaksine og selv har med vaksinen ville de ikke sette denne. Måtte avbestille en nødvendig blodprøve før en hjerteundersøkelse hos spesialist (fått rekv. fra fastlegen min på samme kontor). Fikk jeg ikke tid til ny blodprøve da jeg kom tilbake. Måtte selv ta meg til Ahus hvor jeg fikk tatt denne som måtte tas en uke før undersøkelsen.
Nå gått snart to uker siden jeg var hos spesialisten, Han sa at resultatet skulle bli sendt raskt til fastlegen. Pr. i dag har jeg ikke hørt ett ord derfra.
Legekontoret er stygt. Gamle aviser og eldgamle skitne blader/fagblader.
Damene i luken burde så godt som en få et kurs i smileteknikk.
Yter ingen service.

Veldig flink lege

Fikk mitt liv på rett vei, Etter feil medisiner fra annet lege.
Veldig flink.
Men å nå Legesenter på tlf er helt håpløst.