Anne Solheim Bentzen

Autorisasjon (2006)

Langesund Legesenter Telefonnummer35 96 88 1035 96 88 ...
Bambleveien 24 3970 Langesund
Anne Solheim Bentzen er en av 16 fastleger i Bamble

Siste vurderinger av Anne Solheim Bentzen

Trygg og kunnskapsrik

Jeg føler jeg blir tatt på alvor, hun tar tak i ting og sender videre til spesialister når det er nødvendig. I grunn veldig fornøyd, både når det gjelder i forhold til med og barna mine.

Vanskelig og ha med og gjøre

Har brukt Langesund Legesenter hele mitt liv og vert veldig fornøyd. Men denne nye fastlegen ble for mye. Kan virke som hun har problemer med noen pasient grupper. Virker dømmende og er vanskelig og komme noen vei med." Hun vet bedre en alle mine tidligere leger."

Aldri hatt en bedre fastlege!

Jeg har hatt Bentzen som fastlege over mange år. Hun har alltid tatt meg på alvor, og oppleves dedikert og dyktig. Dersom hun har vært usikker har hun sjekket med spesialister, noe som er svært betryggende.

Uhyggelig

Jeg er desverre ikke så fornøyd. Jeg føler at legen ikke tar seg ordentlig tid til meg. Da jeg skulle vise henne hvor jeg hadde vondt, sa legen at hun hadde dårlig tid. Jeg føler at jeg ikke blir tatt seriøst. Har også opplevd at hun har sagt at hun ikke kan hjelpe meg. Jeg håper at dette kan ordnes. Holder på å bytte fastlege.

forferdelig legesenter, ikke spesielt hyggelig lege heller

Total inntrykket av selve legesenteret er grusomt. Legen selv tok meg ikke I hånden når hun hilste, og hadde ikke tid til å snakke enda jeg hadde bedt om ekstra tid siden det var første gang. Hun virket mer opptatt av vekten min enn Babyen jeg har I magen. Syntes også sekretærene som svarte på tlf var lite hyggelig. De var riktignok bedre i ettertid. Kommer ikke til å sette mine bein inn der igjen.