Anne Solheim Bentzen

Tlf: 35 98 49 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Solheim Bentzen er en av 10 fastleger i Kragerø

Siste vurderinger av Anne Solheim Bentzen

Uhyggelig

Jeg er desverre ikke så fornøyd. Jeg føler at legen ikke tar seg ordentlig tid til meg. Da jeg skulle vise henne hvor jeg hadde vondt, sa legen at hun hadde dårlig tid. Jeg føler at jeg ikke blir tatt seriøst. Har også opplevd at hun har sagt at hun ikke kan hjelpe meg. Jeg håper at dette kan ordnes. Holder på å bytte fastlege.

forferdelig legesenter, ikke spesielt hyggelig lege heller

Total inntrykket av selve legesenteret er grusomt. Legen selv tok meg ikke I hånden når hun hilste, og hadde ikke tid til å snakke enda jeg hadde bedt om ekstra tid siden det var første gang. Hun virket mer opptatt av vekten min enn Babyen jeg har I magen. Syntes også sekretærene som svarte på tlf var lite hyggelig. De var riktignok bedre i ettertid. Kommer ikke til å sette mine bein inn der igjen.

Samvittighetsfull og dyktig

Hun ser deg som en peron og slett ikke bare et "tilfelle". Hun gjør gode vurderinger og står på for deg når du virkelig trenger det.Ydmyk og intelligent, i motseting til arrogant og selvgod. En samvittighetsfull og dyktig lege, som jeg gir mine beste anbefalinger.

Veldig hyggelig lege!

Virket veldig empatisk og hadde god tid! Tipp topp tommel opp :) Veldig bra førsteinntrykk! Anbefales!