Eivind Kamøy

Frogner Helsesenter

Autorisasjon (2003)

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Eivind Kamøy er en av 557 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eivind Kamøy

En empatisk og flott lege

Eivind er virkelig en fantastisk lege. Han har hjulpet meg både med fysiske og psykiske plager. Han tar seg virkelig tid og lytter. Har beholdt han som fastlege selvom jeg har flyttet ut av Oslo, fordi han er verdt å reise litt lenger for. I tillegg er de andre ansatte på legekontoret veldig hyggelig og har f.eks. passet på min sønn mens jeg har blitt undersøkt. Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk lege!

Hadde aldri byttet lege hadde det ikke vært for at jeg flytter fra Oslo. Han er kunnskapsrik, empatisk og flink! Han ringte meg til og med på en søndag for å gi meg et prøveresultat. Strekker seg virkelig for pasientene sine. Intet vondt å si!

Oslos beste lege

Eivind er en forståelsesfull og kunnskapsrik lege som jeg vil anbefale på det sterkeste. Han henviser til spesialister når det er nødvendig og tar seg god tid til å se hele bildet.

Veldig fornøyd!,

Veldig fornøyd, føler meg sett og ivaretatt! Proffesjonell og ivaretagende lege som jeg håper å beholde. Bare positivt!

En meget god fastlege

Eivind tar seg tid til deg som pasient, lytter og prøver virkelig å se hele bildet. Han henviser der det er behov og ringer med prøveresultater så snart det foreligger, selv om det er etter "vanlig" arbeidstid. Han virker oppriktig interessert i å hjelpe og tar seg tid til å lese seg opp på studier og alternative behandlingsmetoder der det er relevant. Anbefales på det varmeste!

Noen ganger kan det forekomme litt ventetid, men det er også fordi han tar seg tid til hver pasient - da må man tåle at man blir sittende og vente litt selv også! Med booking på helsenorge slipper man dessuten å vente i telefonkø lengre.