Eivind Kamøy

Tlf: 22 54 71 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Eivind Kamøy er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eivind Kamøy

Prima

Har ventet lenge på en så dyktig fastlege. Tar seg tid til samtale og lytter. Forsker seg fram til riktig behandling om tidligere medisiner ikke har fungert. Har aldri vært så symptomfri fra allergiplager.

Dr. Kamøy er en lege som virkelig bryr seg, og husker deg når du kommer inn, selvom det går et år mellom besøkene. Han er rolig og lytter til det man har å si, og henviser hvis det er grunn til det.
F.eks, hadde jeg en kul i det ene brystet jeg var bekymret for. Han mente det ikke var noe, men henviste meg med en gang, da jeg uttrykte min bekymring. Noe venting må beregnes på venterommet, men det er fordi han tar seg tid til hver pasient.

Kan trygt anbefale han videre. Jeg synes det er trist å skulle bytte, og bytter grunnet flytting til en annen kommune.

Skickar lätt till specialist och bryr sig.

Han är glad att hjälpa pasienten och är engagerad. Han tar den tid som behövs. Bra på att diagnostisera.

Virkelig god!

Han er den beste legen jeg har hatt. Som ung er det ikke alltid like lett å finne en lege som tar problemene med helsa på alvor, dessverre. Men det gjør Kamøy! Har ikke noe negativt å si om han.

Den beste legen jeg har hatt!

Dr. Kamøy er en flink og dyktig lege! Han lytter, tar seg tid, og gir god oppfølging. Henviser videre om nødvendig. Anbefales!

Beste jeg har hatt!

Utrolig dyktig, ser deg og lytter til deg ikke en som bare titter på PC sjermen.

Han har virkelig forståelse og tar tak i det som skal gjøres enten det er kontakt med sykehus arbgiver el.l

Anbefales virkelig!

Lytter til pasienten, finner løsninger

Jeg har bare vært hos Dr. Kamøy en gang, da han var vikar for min fastlege. Dette var en svært positiv opplevelse. Dr. Kamøy har tydeligvis ikke utdannet seg som lege fordi han hadde gode karakterer eller på grunn av status, men fordi han har "hjerte" og ønsker å gjøre livet til sine medmennesker bedre. Flottt oppfølging, god kunnskap og veldig sympatisk. Jeg håber han snart har ledig plass, slik at jeg kan få ham som fastlege!

En hyggelig lege på et velfungerende legekontor som raskt ordner «nødtimer».

Opplever at Kamøy tar meg som pasient på største alvor. Han lytter, er grundig, samvittighetsfull og henviser raskt om nødvendig. Svært hyggelig og imøtekommende.

Det at timeavtaler «strekkes» er noe en må kunne leve med. At noen konsultasjoner tar lengre tid enn beregnet og at akutt syke kommer og tas innimellom, er egentlig pluss poeng. Har selv fått akutt timer til fortrengsel for andre, og da bør en være åpen for at andre også får det, selv om en dermed må vente lengre.

Herfra ingen ting å klage på

Haster

Brukte ikke nok tid, var stresset og ville heller få det raskt overstått enn å sette seg inn i min situasjon.

Veldig dyktig og hyggelig, men mye forsinket

Er veldig fornøyd med Kamøy som fastlege!

Han tar meg på alvor, lytter, og henviser om nødvendig. Svært hyggelig og imøtekommende.

Det eneste jeg har å utsette, er at han har vært veldig forsinket alle de fire gangene jeg har vært hos ham, alt fra 20 til 40 minutter. (Og at jeg så ham stå å snakke med en pasient i gangen i 10 minutter, den gangen timen min ble 40 minutter forsinket. Ganske frustrerende.)

Likevel er jeg totalt sett godt fornøyd!

Forståelsefull og omtenksom fastlege

Eivind tar seg tid til deg som pasient. Han lytter og forstår. Han følger deg bra opp og ringer deg for oppfølging. Han er hyggelig og omtenksom. Jeg har hatt ham som fastlege, etter at min forrige sluttet. Men overgangen har gått helt knirkefritt. Jeg anbefaler ham på det varmeste.

Den beste legen jeg har gått til

Kamøy er utrolig hyggelig, og man blir tatt på alvor. Han er grundig, og veldig flink til å forklare rundt det man lurer på. Vil aldri bytte fastlege! Supert at man kan sende mail for legetime, synes de er ganske raske med tilbakemelding.

Engasjert

En lege som tar yrket sitt og pasienter på alvor, fantastisk!

Savner min 'gamle' fastlege

Mitt totalinntrykk er gitt fra min erfaring med legen gjennom mange år, frem til han sluttet på Skårer Legesenter:
En tilstedeværende lege som SÅ meg, hørte meg, snakket med meg og var sunt kritisk og tilbakeholden til utskriving av reseptbelagte medisiner.
Fulgte opp prøver, ringte og gav beskjeder - i det hele tatt en super lege!

Ønsker deg lykke til på nytt legekontor - jeg er sikker på at min nye fastlege og din etterfølger kommer til å bli nesten like bra som deg :)

Positivt overrasket

Jeg valgte helt tilfeldig Kamøy etter å ha lest omtaler her, og ble veldig overrasket over at han var akkurat slik som det blir beskrevet her. Han virker som en utrolig dyktig lege som gjør jobben sin, og allerede ved første møte ble jeg møtt med stor forståelse og han satte igang arbeidet med en gang, uten å nøle. Om bare alle leger hadde vært som dette, men det er dessverre ingen selvfølge. Veldig ydmyk og imøtekommende.

Dyktig Lege

Alltid hyggelig og enkel å prate med. Beste legen jeg har vært hos noengang.

beste legen jeg har hatt

ble anbefalt eivind av en treningskollega,da jeg fikk høre at han var spesiell. ble forklart at han ringte deg gjerne opp senere på kvelden på tlf dersom detr var noe spesielle ting han måtte sjekke opp for deg,og det stemte. han opptrer svært hyggelig og hjelpsom i allle situasjoner. virker også som en faglig dyktig lege som tar seg god tid til pasienten.og han er jo alltid nysgjerrig på hvordan det går med deg til daglig..kan anbefales på det sterkeste

Helt topp lege :)

Eivind er den beste legen jeg noensinne har hatt! Jeg føler meg virkelig verdsatt når jeg er hos han. Bytter han ikke ut selvom jeg må kjøre 20 mil for å komme til Solheim.

Vil aldri bytte lege igjen!!!

Vi har vært bort i mange forskjellig leger, og Kamøy er absolut den beste legen!
Han tar seg god tid, han tar oss på alvor, han kommer alltid med gode råd, han er alltid blid, han er ikke overlegen og hvis det dukker opp noe som han er usikker på er han ikke redd for å innrømme at det ikke er helt hans felt. Han viser omsorg.

Den beste legen

Tar sig tid å lytter på problemene. Helt klart den beste legen man kan ha