Eivind Kamøy

Frogner Helsesenter Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Eivind Kamøy er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eivind Kamøy

Virkelig god!

Han er den beste legen jeg har hatt. Som ung er det ikke alltid like lett å finne en lege som tar problemene med helsa på alvor, dessverre. Men det gjør Kamøy! Har ikke noe negativt å si om han.

Den beste legen jeg har hatt!

Dr. Kamøy er en flink og dyktig lege! Han lytter, tar seg tid, og gir god oppfølging. Henviser videre om nødvendig. Anbefales!

Beste jeg har hatt!

Utrolig dyktig, ser deg og lytter til deg ikke en som bare titter på PC sjermen.

Han har virkelig forståelse og tar tak i det som skal gjøres enten det er kontakt med sykehus arbgiver el.l

Anbefales virkelig!

Lytter til pasienten, finner løsninger

Jeg har bare vært hos Dr. Kamøy en gang, da han var vikar for min fastlege. Dette var en svært positiv opplevelse. Dr. Kamøy har tydeligvis ikke utdannet seg som lege fordi han hadde gode karakterer eller på grunn av status, men fordi han har "hjerte" og ønsker å gjøre livet til sine medmennesker bedre. Flottt oppfølging, god kunnskap og veldig sympatisk. Jeg håber han snart har ledig plass, slik at jeg kan få ham som fastlege!

En hyggelig lege på et velfungerende legekontor som raskt ordner «nødtimer».

Opplever at Kamøy tar meg som pasient på største alvor. Han lytter, er grundig, samvittighetsfull og henviser raskt om nødvendig. Svært hyggelig og imøtekommende.

Det at timeavtaler «strekkes» er noe en må kunne leve med. At noen konsultasjoner tar lengre tid enn beregnet og at akutt syke kommer og tas innimellom, er egentlig pluss poeng. Har selv fått akutt timer til fortrengsel for andre, og da bør en være åpen for at andre også får det, selv om en dermed må vente lengre.

Herfra ingen ting å klage på