Eivind Kamøy

Frogner Helsesenter
Frogner HelsesenterFrederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Eivind Kamøy er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eivind Kamøy

Dr. Kamøy er en lege som virkelig bryr seg, og husker deg når du kommer inn, selvom det går et år mellom besøkene. Han er rolig og lytter til det man har å si, og henviser hvis det er grunn til det.
F.eks, hadde jeg en kul i det ene brystet jeg var bekymret for. Han mente det ikke var noe, men henviste meg med en gang, da jeg uttrykte min bekymring. Noe venting må beregnes på venterommet, men det er fordi han tar seg tid til hver pasient.

Kan trygt anbefale han videre. Jeg synes det er trist å skulle bytte, og bytter grunnet flytting til en annen kommune.

Skickar lätt till specialist och bryr sig.

Han är glad att hjälpa pasienten och är engagerad. Han tar den tid som behövs. Bra på att diagnostisera.

Virkelig god!

Han er den beste legen jeg har hatt. Som ung er det ikke alltid like lett å finne en lege som tar problemene med helsa på alvor, dessverre. Men det gjør Kamøy! Har ikke noe negativt å si om han.

Den beste legen jeg har hatt!

Dr. Kamøy er en flink og dyktig lege! Han lytter, tar seg tid, og gir god oppfølging. Henviser videre om nødvendig. Anbefales!

Beste jeg har hatt!

Utrolig dyktig, ser deg og lytter til deg ikke en som bare titter på PC sjermen.

Han har virkelig forståelse og tar tak i det som skal gjøres enten det er kontakt med sykehus arbgiver el.l

Anbefales virkelig!