Eivind Kamøy

Frogner Helsesenter

Autorisasjon (2003)

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Eivind Kamøy er en av 561 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eivind Kamøy

Veldig dyktig og følger svært godt opp

En svært kunnskapsrik og flink fastlege. Er god til å følge opp og svarer kjapt når man henvender seg ved behov. Også svært sympatisk og en fin person.

En empatisk og flott lege

Eivind er virkelig en fantastisk lege. Han har hjulpet meg både med fysiske og psykiske plager. Han tar seg virkelig tid og lytter. Har beholdt han som fastlege selvom jeg har flyttet ut av Oslo, fordi han er verdt å reise litt lenger for. I tillegg er de andre ansatte på legekontoret veldig hyggelig og har f.eks. passet på min sønn mens jeg har blitt undersøkt. Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk lege!

Hadde aldri byttet lege hadde det ikke vært for at jeg flytter fra Oslo. Han er kunnskapsrik, empatisk og flink! Han ringte meg til og med på en søndag for å gi meg et prøveresultat. Strekker seg virkelig for pasientene sine. Intet vondt å si!

Oslos beste lege

Eivind er en forståelsesfull og kunnskapsrik lege som jeg vil anbefale på det sterkeste. Han henviser til spesialister når det er nødvendig og tar seg god tid til å se hele bildet.

Veldig fornøyd!,

Veldig fornøyd, føler meg sett og ivaretatt! Proffesjonell og ivaretagende lege som jeg håper å beholde. Bare positivt!