Eivind Kamøy

Autorisasjon (2003)

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Eivind Kamøy er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eivind Kamøy

Fantastisk, rett og slett

Hadde Kamøy i flere år da jeg bodde i Oslo og har fortsatt ikke byttet selv om jeg bor 10 mil unna. Det er upraktisk, men rett og slett en lege jeg har vanskelig for å bytte fra. Han er hyggelig, lytter og veldig seriøs. Spør flere ganger om det er noe mer jeg lurer på, og henviser til andre spesialister ved behov. Han har god forståelse for koblingen mellom psykiske og fysiske plager, noe som for meg ikke er en selvfølge i møte med helsepersonell generelt. Jeg føler meg rett og slett trygg og veldig ivaretatt i møte med han.

Dyktig, seriøs og vennlig fastlege!

Vi har hatt Karmøy som fastlege i snart ti år og kunne ikke vært mer fornøyde. Han tar alle problemstillinger på alvor, og tar seg tid til å finne ut av og forklare ting. Han er også vennlig og ivaretagende, en trygg og svært kompetent lege.

Gjør alt for pasienten

Dr. Karmøy er særdeles imøtekommende, positiv og hjelpsom. Han er ikke av den typen som legger hindringer, men gjør heller alt for å hjelpe deg som pasient i din helsemessige situasjon.

Svært dyktig fastlege

Eivind er usedvanlig dyktig faglig og er en god samtalepartner og rådgiver. Jeg har fått svært god oppfølging og hjelp ved behov, anbefales virkelig

Meget god fastlege

Eivind er en god fastlege. Han er imøtekommende og sender deg videre til spesialister der det er nødvendig. Eivind er flink til å følge opp. Eivind skaper tillit med sin åpenhet i forhold til sykdomsbildet.