Eivind Kamøy

Frogner Helsesenter

2003

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Eivind Kamøy er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eivind Kamøy

Oslos beste fastlege

Eivind Kamøy er en ekstremt profesjonell, imøtekommende og dyktig lege. Han vil kun det beste for pasienten, og tar deg alltid på alvor. Han er kunnskapsrik, og henviser videre dersom det er behov. Jeg kan ikke se for meg at det finnes noen bedre fastlege i Oslo, og kan anbefale ham på det varmeste!

Flink og hyggelig

Eivind er en lege som vil det beste for pasientene sine. Han er kunnskapsrik og omtenksom. Han ser også sine egne begrensninger og tror ikke han kan ordne alt selv, men henviser videre til spesialister som han vet har god kunnskap om problemet. Leser seg opp og tester stadig nye medisiner og henviser til nye steder når ting ikke hjelper.
Føler meg så godt ivaretatt med min kroniske sykdom gjennom 5 år.
Må dessverre bytte fastlege pga flytting og frykter jeg ikke klarer å finne en som er like flink.

Lang ventetid på telefon og må ofte vente litt når man har time, men det er fordi han tar seg tid til pasientene. Bestill time og resepter på helenorge.no, så slipper du telefonkø.

Den aller beste fastlegen

Kamøy er positiv, serviceinnstilt, hjelpsom, følger opp og finner gode løsninger. Måtte dessverre si opp Eivind som fastlege, pga flytting. Har du mulighet til å få han som fastlege så gjør det!

Dyktig og omtenksom

Eivind er en hyggelig og imøtekommende lege som er opptatt av å finne en løsning som både passer meg som pasient, men også ivaretar helsen min. Han er også god å snakke med og tar seg tid til å lytte til hva jeg har å si.

En positiv opplevelse

Eivind er tålmodig, kompetent, hyggelig og tar seg tid til å lytte. Mer kan man ikke be om! En veldig positiv opplevelse.