Eivind Kamøy

Frogner Helsesenter

2003

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Eivind Kamøy er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eivind Kamøy

Den aller beste fastlegen

Kamøy er positiv, serviceinnstilt, hjelpsom, følger opp og finner gode løsninger. Måtte dessverre si opp Eivind som fastlege, pga flytting. Har du mulighet til å få han som fastlege så gjør det!

Dyktig og omtenksom

Eivind er en hyggelig og imøtekommende lege som er opptatt av å finne en løsning som både passer meg som pasient, men også ivaretar helsen min. Han er også god å snakke med og tar seg tid til å lytte til hva jeg har å si.

En positiv opplevelse

Eivind er tålmodig, kompetent, hyggelig og tar seg tid til å lytte. Mer kan man ikke be om! En veldig positiv opplevelse.

Fornøyd

Flyttet til Oslo for 2 år siden og var igjennom 3 leger før jeg fant Eivind, og som jeg lander på. Har hatt 2-3 konsultasjoner og inntrykket er veldig bra.

Prima

Har ventet lenge på en så dyktig fastlege. Tar seg tid til samtale og lytter. Forsker seg fram til riktig behandling om tidligere medisiner ikke har fungert. Har aldri vært så symptomfri fra allergiplager.