Eivind Kamøy

Frogner Helsesenter

Autorisasjon (2003)

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Eivind Kamøy er en av 574 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eivind Kamøy

Dyktig, seriøs og vennlig fastlege!

Vi har hatt Karmøy som fastlege i snart ti år og kunne ikke vært mer fornøyde. Han tar alle problemstillinger på alvor, og tar seg tid til å finne ut av og forklare ting. Han er også vennlig og ivaretagende, en trygg og svært kompetent lege.

Gjør alt for pasienten

Dr. Karmøy er særdeles imøtekommende, positiv og hjelpsom. Han er ikke av den typen som legger hindringer, men gjør heller alt for å hjelpe deg som pasient i din helsemessige situasjon.

Svært dyktig fastlege

Eivind er usedvanlig dyktig faglig og er en god samtalepartner og rådgiver. Jeg har fått svært god oppfølging og hjelp ved behov, anbefales virkelig

Meget god fastlege

Eivind er en god fastlege. Han er imøtekommende og sender deg videre til spesialister der det er nødvendig. Eivind er flink til å følge opp. Eivind skaper tillit med sin åpenhet i forhold til sykdomsbildet.

Glimrende lege

Har slitt med å finne den rette fastlegen og har fått tildelt flere håpløse tilfeller. Fant denne listen og så at Kamøy var på topp. Når han fikk ledig plass, tok jeg den. Angrer ikke. Kunnskapsrik, tar seg tid og lytter! Har hjulpet meg med flere ting, men viktigst av alt - er helt symptomfri etter å ha slitt med heftige allergier i mange år!