Eivind Kamøy

Autorisasjon (2003)

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Eivind Kamøy er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eivind Kamøy

Glimrende lege

Har slitt med å finne den rette fastlegen og har fått tildelt flere håpløse tilfeller. Fant denne listen og så at Kamøy var på topp. Når han fikk ledig plass, tok jeg den. Angrer ikke. Kunnskapsrik, tar seg tid og lytter! Har hjulpet meg med flere ting, men viktigst av alt - er helt symptomfri etter å ha slitt med heftige allergier i mange år!

En empatisk og flott lege

Eivind er virkelig en fantastisk lege. Han har hjulpet meg både med fysiske og psykiske plager. Han tar seg virkelig tid og lytter. Har beholdt han som fastlege selvom jeg har flyttet ut av Oslo, fordi han er verdt å reise litt lenger for. I tillegg er de andre ansatte på legekontoret veldig hyggelig og har f.eks. passet på min sønn mens jeg har blitt undersøkt. Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk lege!

Hadde aldri byttet lege hadde det ikke vært for at jeg flytter fra Oslo. Han er kunnskapsrik, empatisk og flink! Han ringte meg til og med på en søndag for å gi meg et prøveresultat. Strekker seg virkelig for pasientene sine. Intet vondt å si!

Oslos beste lege

Eivind er en forståelsesfull og kunnskapsrik lege som jeg vil anbefale på det sterkeste. Han henviser til spesialister når det er nødvendig og tar seg god tid til å se hele bildet.

Veldig fornøyd!,

Veldig fornøyd, føler meg sett og ivaretatt! Proffesjonell og ivaretagende lege som jeg håper å beholde. Bare positivt!