Erik Fløholm

Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn
Tlf: 35 51 68 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Erik Fløholm er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Erik Fløholm

Overfladisk, lytter lite. Ser mye på klokken. Er LITE forberedt.

Har sikkert mye å gjøre, men tror penger er viktigere en pasienters beste. Flest mulig pasienter inn, raskt ut igjen. Bør vel skjerpes.
Må være bedre forberedt. Han bør lese e-post/brev som er sendt til han, før pasienten kommer, ikke mens pas. sitter og venter.
Ta dette til etterretning, Fløholm, man vet aldri.

Skuffende

Veldig dårlig oppfølging i særdeles viktig sak. Komunikasjon mellom kontoret og selve legen var dårlig, mest trolig grunnet legens likegyldighet for situasjonen.

stresset og lyttet ikke

Virker stresset og var ikke flink til og lytte. Følte at jeg bare var til bry!

Veldig stresset.

Hadde svært liten interesse for meg som pasient, jeg følte til slutt at hver legetime ble et avhør.

Effektiv,dyktig og nøyaktig

Hatt fløholm som fastlege i flere år. Han tar meg og mine på alvor og tar rask affære ved behov. Kommer raskt frem til gode løsninger og treffsikker diagnostisering/behandling. Vennlig og forståelsesfull. Selv om han kan virke stresset får han raskt med seg totaliteten og helhetsbildet. Nøktern og grei uten unødvendig snikk snakk.Kommer raskt i kontakt med fløholm ved behov og han gir og tilbakemeldinger og følger opp.

Fast lege som ikke er flink til å lytte

Når jeg skulle si noe, da var det sånn at han vil gjøre andre ting ferdig først.
Han var heller ikke flink å gi tilbake melding, spør ikke om det gjør vondt.

Veldig kald lege.
Kan fort bli et fornærmende setning istedenfor sympati.

Jeg byttet lege dagen etter

Rask, kan virke stresset, MEN er en mann med mye kunnskap og erfaring.

Dette er legen som får ting gjort i en fei! Han virker utrolig dyktig på å skjønne når det er noe galt og når det er snakk om bagateller noe det ikke alltid er like enkelt å få med seg som pasient. Jeg opplever å bli tatt på alvor når det er noe galt og får da både rask konklusjon og behandling.
Fløholm har aldri tatt feil angående meg og jeg har aldri tvilt på hans vurdering heller.

Ja, han er rask og kan virke stresset, men jeg stoler på han 100% forde :)

Grundig og hjelpsom.

Rask og riktig behandling når man trenger det. Og det er vel igrunn det man har legen til.

Stresset og kald

Jeg fikk en dårlig følelse av denne legen. Virket stressa, kald og uinteressert.

Grundig og faglig god

Jeg har hatt Fløholm i mange år, og kan være enig i at jeg ofte kommer for seint inn, men vi må jo tenke på at legene har ett stort arbeidspress, og gjør så godt de kan overfor alle pasientene. Jeg tenker sånn at da har vel noen foran meg hatt behov for noen min ekstra, og det har han gitt dem. En annen gang er det kanskje jeg som trenger tid.
Jeg opplever å bli tatt på alvor, og grundig undersøkt de gangene det har vært noe alvorlig. Han har vært flink til å stille rett diagnose og anbefale rett behandling.
Jeg syns det er deilig at legen ikke er altfor personlig, men saklig og ryddig :) Har ikke behov for å kaste bort tida der med å snakke om vær og vind. Jeg er veldig fornøyd med min fastlege, og kommer ikke til å bytte!!!

har 0 interesse av sine kunder

Fløholm har nok alt for mange kunder. Han roper opp navnet ditt i døren et kvarter til 20 min for sent. Rett etter han har ropt opp navnet ditt snur han seg rundt og nermest spurter til kontoret sitt. Inne hos Fløholm har jeg aldri vært i mer enn 5 min. Han snakker til deg og ikke med deg. Jeg har hatt Fløholm i 20 år nå. Har på følelsen at det er første gang jeg ser ham , hver gang. Utrolig upersonlig lege! Jeg vil bytte!

Stresset og lytter ikke...

Fløholm har for mange pasienter! Virker stresset og alltid på etterskudd. Som pasient blir man snakket til og ikke lyttet til....selv om man etter en undersøkelse hos Fløholm blir bekreftet at alt er ok og en burde være fornøyd, går en ut av legekontoret med en følelse av å ha missbrukt legens tid. Det er ingen god følelse!