Erik Fløholm

Autorisasjon (1989)

Heistad Legekontor AS Telefonnummer35 51 68 0035 51 68 ...
Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn
Erik Fløholm er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Erik Fløholm

Omsorgsfull og effektiv

Da jeg tok tbe vaksine, fikk jeg en allergisk reaksjon. Dr. Fløholm tok imot meg da kroppen sviktet. Raskt ble jeg tatt hånd om, og fikk god og riktig hjelp. Da ambulansen kom og hentet meg, hadde jeg blitt bedre av reaksjonen jeg fikk. Dette var en akutt situasjon, der jeg ikke hadde kontroll, og dette har jeg tenkt på hver dag siden. Redsel over det som skjedde har satt sine spor, og gleden over at alt gikk bra er stor. Jeg kunne snakket lenge om det som skjedde, med han som hjalp meg, da jeg var trengende. En bearbeidelse er nok lurt, så vi får gå igjennom det sammen en gang det passer.

Oppegående lege, tar samtalen seriøst.

Dog føler jeg han sliter med fordommer og mangler litt kompetanse på temaet psykisk helse. Ellers en smart fyr som nok passer ypperlig for deg med mer somatiske\fysiske plager. Bonus er flott kontor med kul kunst på veggene.

Utrolig fornøyd!

Har hatt Fløholm som lege siden 2001, jeg opplever han som konstruktiv, lyttende og faglig veldig dyktig. Han er også rask med gode råd, ærlige tilbakemeldinger, henvisninger og rask til å svare på "pasientsky". Jeg føler meg godt ivaretatt og kjempe fornøyd med Fløholm. En lege som jeg lett anbefaler videre til venner og kjente.

Hjelpsom og tar signaler

Har hatt Fløholm i mange år. Stilte riktig diagnose og ble sendt til spesialist meget raskt. Etterbehandlingen hos Fløholm var veldig bra. De siste år har jeg ikke brukt lege så ofte, men synes jeg blir tatt godt i mot når jeg er der.

Forferdelig opplevelse - styr unna!

Hadde Fløholm som fastlege i noen år, og har ingenting godt å si om behandlingen jeg fikk. Han virket absolutt ikke interessert i det jeg hadde å si, og bagatelliserte ofte det jeg formidlet. Han har en nedlatende tone, og man føler at man bare er til bry. Fikk heller ingen god oppfølging på det han faktisk gadd å ta tak i.