Trine Fredriksen

Autorisasjon (1996)

Trine Fredriksen er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Trine Fredriksen

Ubrukelig lege

Jeg har ikke sovet på flere netter, vært syk med feber og ligget rett ut i flere dager. Jeg jobber to jobber hver eneste gang, og trengte en sykemelding og hun dama der sjekker meg i 5 minutter og påstår at jeg ikke er syk? Helt sinnsyk oppførsel, hørte ikke på meg i det hele tatt og nektet meg sykemelding. Fikk bare «ta en Paracet og dra på jobb». ALDRI vært borti verre lege.

Trygg og kunnskapsrik

Trine har ro, gir trygghet og tar pasienten på alvor. Går med meg selv og begge våre jenter har sammen med meg stor tillit og trygghet hos Trine.

En dårlig opplevelse

Hadde gyn.time for livmorhalsprøve + sjekke diverse. Jeg har en tøff bakgrunn med seksuelle overgrep og synes denslags er veldig vanskelig. Jeg sa jeg var veldig nervøs og ikke hadde sovet hele natten fordi jeg hadde gruet meg. Jeg gråt i stolen. Opplevde ikke å bli møtt eller forstått. Ikke et forsøk på å berolige engang. Følte meg bare dum. Ingen varme eller empati fra denne damen. Hun er helt sikkert en dyktig gynekolog, men empatisk eller god med mennesker er hun ikke. Anbefales ikke dersom du synes gyn.undersøkelse er skummelt.

Arrogant

Mer arrogant og iskald fastlege skal man lete lenge etter.
Hun avfeier forespørsler fra sine pasienter etter helt egne meninger.

Lytter overhodet ikke

Hun lytter overhodet ikke, og trygger ikke pasientene. I tillegg oppfører hun seg frekt og nedlatende.