Trine Fredriksen

Gamleveien 19 3922 Porsgrunn
Trine Fredriksen er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Trine Fredriksen

Verste opplevelsen noen sinne

Unner absolutt ingen denne legen. Hun er uprofesjonell . Og alltid i dårlig humør. Hun tar deg ikke på alvor og sender ikke henvisninger videre som hun sier hun skal

Burde aldri jobbe med mennesker.

Verste opplevelsen jeg noensinne har hatt, og skal aldri tilbake. Gråt etter gynekolog-timen, noe jeg aldri har gjort før. Hun fremsto som både brå og frekk, og var direkte nedlatende da jeg prøvde å spørre om ting.

Eneste positive jeg kan si er at det er enkelt å få time der.

Hun er helt fantastisk

En lege som virkelig ser ut til å bry seg om pasienten😀 Forklarer på en fin måte.Den beste legen jeg har vært borti .

virker totalt uinteresert

Virker uinteressert i å finne løsninger på problemene og i å lytte.
Får følelse av å være en hypokonder og kommer ut igjen uten å ha fått tatt tak i noe som helst . Får sykemelding ved behov,men ikke hjelp til å finne ut av hvordan man kan bli frisk .

Super lege

Jeg er utrolig fornøyd med å være pasient hos Trine Fredriksen, både meg å min datter bruker Trine å hun lager alltid rom for oss når vi ringer. sjeldent jeg ikke har fått time på dagen. Er totalt uenig i alt det negative jeg leser her , føler jeg blir tatt på alvor å at hun setter av tid når vi er der.

Dyrt og dårlig!

Dette var en vond opplevelse. Legen er veldig avvisende og uinteressert i mine bekymringer, og gir meg en regning på 646,- for en konsultasjon på rundt 15 min. Det var ingenting ekstra utover en vanlig livmorhalsprøve, så dette er en dyr lege.

Hun er krass og virker å ha dårlig tid. En gynekologisk undersøkelse er ofte ikke så lystbetont og et minstekrav bør være at legen tar seg litt tid og ikke er for røff i undersøkelsen.

Jeg vil desverre ikke anbefale denne legen til noen andre. Selv skal jeg aldri tilbake.

Frekk og uproffesjonell

Var hos henne til ultralyd ifb svangerskap og aldri blitt behandlet dårligere noen gang. Frekk, og ga inntrykk av at hun ville ha oss ut døren så fort som mulig. Ikke utførte hun undersøkelsen ordentlig heller, så jeg måtte på sykehuset for ny time. I tillegg fikk jeg regning for timen, selv om det var ordinær ultralyd..

Anbefaler ingen denne legen.

Dyktig og imøtekommende med et stort hjerte!

Jeg har hatt Fredriksen som fastlege i over fem år og er stadig like fornøyd. Jeg opplever at hun tar meg på alvor, uansett om det har vært plager og problemer av fysisk eller psykisk art. Hun har hjulpet meg både med henvisninger til ulike behandlinger, operasjon og kontaktmøter med NAV.
Det eneste jeg ikke er helt fornøyd med en som sitter i resepsjonen.

Dyktig lege

Brukte henne som gynekolog under graviditet. Utrolig koselig og imøtekommende. Syns ikke hun hadde dårlig tid og jeg fikk til og med timen gratis da hun fikk dårlige bilder. Utrolig hyggelig!! Hadde fint reist til hun igjen.

Frekk og ufølsom ovenfor andre!

Hun er veldig lite imøtekommende, hun er aldri i godt humør og det virker bare som om hun vil ha deg ut av kontoret fortest mulig. Prøvde å skaffe en slags prevensjon og uten å prate om ulike muligheter hadde hun valgt ut en type jeg slettes ikke likte og det var udiskutabelt å prøve noe annet ( jeg fikset prevensjon hos en annen lege uten problem).

Hun er dårlig på å henvise til andre spesialister og jeg sitter fortsatt uten migrene medisiner, har vært der FEM ganger ang. migrene, ingenting har funket.

Lite sympatisk og direkte frekk

Fredriksen er en dyktig gynekolog, men burde aldri ha jobbet med mennesker. Ville nok egnet seg best i en forsker stilling uten menneskelig kontakt. Har en brå fremtoning, du føler at du ikke kan komme deg fort nok ut av legekontoret igjen - noen kaller det å være effektiv, mens det du føler er at hun rett og slett vil ha deg ut kjappere enn du kom inn. Null sympati, så for all del - hold alle dine innerste tanker for deg selv. Så hvis du sliter med noe form for psykiske problemer, evt. belastningskader (fysiske) så får du garantert verre plager etter å ha vært hos Fredriksen. Virkelig IKKE å anbefale, finnes SÅ mange bedre leger (på alle mulige måter) enn dette!

Flink og trygg.

Trine Fredriksen har ikke vært min fastlege, men jeg har brukt henne som gynekolog både i forbindelse med prevensjon, prøvetaking og under graviditeter. Opplever henne som en lavmælt, men tydelig og trygg fagperson. Også med humor om en inviterer til det. Hun arbeider effektivt og en bør kanskje ha forberedt godt hva en ønsker å spørre om/snakke om før en kommer til timen, slik at en rekker det før hun takker for nå. Men har alltid følt meg helt ivaretatt og profesjonelt og godt behandlet.

Dårlig tid

Hun virker som hun vil ha timen fort over.
Dårlig til å forklare hva hun har tatt av prøver.
Virker sur og ikke særlig imøtekommende.

Ekstremt dyktig

Hun er min fastlege og jeg opplever henne som et varmt menneske som har tid til å høre på meg. Hun er ekstremt dyktig og jeg stoler 100% på henne som lege.

Helt ok lege

Hun er min fast lege. Og er dyktig og flink.
Men føler alltid at hun ikke har tid og timene er over før jeg omtrent har kommet inn på kontoret.
Også er hun vanskelig å få tak i med lang ventetid

Profesjonell og hyggelig!

Jeg har vært hos Dr.Fredriksen i forbindelse med graviditet, og opplever henne som en veldig flink og imøtekommende lege.

Effektiv og dyktig lege

Trine Fredriksen er en effektiv og dyktig lege som får jobben gjort. Fredriksen er gynekolog og min erfaring i forhold til henne er i forbindelse med svangerskap. Jeg har ikke vært hos henne for andre ting.

Regning uten time

Fikk regning i posten uten å få time på forhånd. Når jeg ringte resepsjonen ble jeg skjelt ut og fikk beskjed om å sjekke posten min bedre. Jeg sa jeg ikke kom til å betale for time jeg ikke fikk og ble ringt opp igjen etter at resepsjonisten hadde snakket med Trine Fredriksen. Da var svaret: Regningen er slettet, men du ringer aldri hit igjen.