Trine Fredriksen

Gamlevegen 19 3922 Porsgrunn
Trine Fredriksen er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Trine Fredriksen

Hun er helt fantastisk

En lege som virkelig ser ut til å bry seg om pasienten😀 Forklarer på en fin måte.Den beste legen jeg har vært borti .

virker totalt uinteresert

Virker uinteressert i å finne løsninger på problemene og i å lytte.
Får følelse av å være en hypokonder og kommer ut igjen uten å ha fått tatt tak i noe som helst . Får sykemelding ved behov,men ikke hjelp til å finne ut av hvordan man kan bli frisk .

Super lege

Jeg er utrolig fornøyd med å være pasient hos Trine Fredriksen, både meg å min datter bruker Trine å hun lager alltid rom for oss når vi ringer. sjeldent jeg ikke har fått time på dagen. Er totalt uenig i alt det negative jeg leser her , føler jeg blir tatt på alvor å at hun setter av tid når vi er der.

Uff

Lite interessert i å hjelpe andre. Verste legebesøket jeg noengang har hatt. Kommer heldigvis aldri tilbake til hu

Dyrt og dårlig!

Dette var en vond opplevelse. Legen er veldig avvisende og uinteressert i mine bekymringer, og gir meg en regning på 646,- for en konsultasjon på rundt 15 min. Det var ingenting ekstra utover en vanlig livmorhalsprøve, så dette er en dyr lege.

Hun er krass og virker å ha dårlig tid. En gynekologisk undersøkelse er ofte ikke så lystbetont og et minstekrav bør være at legen tar seg litt tid og ikke er for røff i undersøkelsen.

Jeg vil desverre ikke anbefale denne legen til noen andre. Selv skal jeg aldri tilbake.