Visti Hedegart

Legekontoret i Bussedalen
Kirkegata 11 3616 Kongsberg
Visti Hedegart er en av 26 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Visti Hedegart

Den beste fastlegen jeg har hatt

Jeg var på besøk i byen og ble sendt inn hos ham av legevakten en gang. Opplevelsen var så positiv at når jeg flyttet til Kongsberg valgte jeg ham som fastlege. Han er flink til å lytte, tålmodig, forståelsesfull, ser på deg og ikke på skjermen. Han tenker helhetlig og behandler ikke symptomene individuelt men ser på det større bildet. Tidligere fastlege gadd ikke å løse flere problemer samtidig og forventet at jeg skulle bestille 2-3 forskjellige timer for å høre på alt. Hos Visti fikk jeg tatt opp alt på en besøk fordi han faktisk bruker tiden på pasienten og ikke på å google symptomer. Veldig hyggelig person og lege.

Lite fornøyd

Viser lite forståelse for pasient og opplever at man ikke blir hørt eller fulgt opp. Dårlig tillitt.

Nærværende lege

Svært fornøyd: god til å lytte, tar innover seg det som blir sagt. Ser direkte på pasienten under konsultasjon.
Husker godt. Profesjonell, og sender pasienter videre når han selv kommer til kort, det er betryggende.

kjempe bra lege

Meget meget fornøyd med Visti. Forståelsesfull, vennlig og profesjonell. Fikk time på timen, liten eller ingen ventetid. Annbefales!

Skuffet!!

Hyggelig og tilsynelatende lyttende, men nedlatende holdning til pasienten kommer frem i journalnotatene som jeg aldri har opplevd før :-( Har kun brukt denne legen 2 ganger og aldri mer. Savner min gamle fastlege som har fulgt meg i 25 og som beskriver og refererer slik at jeg kan kjenne igjen spørsmål og samtaler vi har hatt på legekontoret. Sikkert en flink, ung lege, men som må ha respekt for pasientene!