Visti Hedegart

Autorisasjon (2008)

Visti Hedegart er en av 31 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Visti Hedegart

Kald og overlegen

Etter noen måneder med denne fastlegen velger jeg å bytte fastlege.
Vil ikke forny viktige resepter, oppleves som kald og overlegen. Hører ikke på deg når du kommer med problemer du vil ta opp, han får deg bare til å virke dum.

Super lege

Lyttende og interessert lege av den sorten man stoler på. Meget fornøyd med denne karen. Har bredde på kompetanse og henviser videre der han ikke kan bidra👍

Flink og engasjert lege

Hatt denne legen i 6 år nå. Viser stor interesse for det som oppleves som problemer og følger opp på en utmerket måte. Anbefales.

Lyttende og responderende

Har besøkt legen 2-3 ganger, så vurdering skjer utfra dette. Opplever legen som nøye, og han vier full oppmerksomhet mot pasienten, lytter og korrigerer/informerer.
Godt fornøyd som pasient så langt.

Lytter godt og samarbeider om veien videre

Opplever at denne legen tar seg god tid til å lytte til helhetsbildet, gjør nødvendige undersøkelser og kommer med gode alternativer for veien videre. Legen husker meg og tidligere historikk.

Føler meg tatt på alvor og at beslutninger blir forklart på en trygg og god måte. Føler at vi sammen kommer frem til videre oppfølging når det er nødvendig.

Legen oppleves som kunnskapsrik rundt mine problemstillinger og inntrykket er at han holder seg oppdatert på ny informasjon innen sitt felt.

Vis flere...