Visti Hedegart

Legekontoret i Bussedalen

2008

Legekontoret i Bussedalen Telefonnummer32 77 08 0032 77 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
17. mai gata 6 3616 Kongsberg
Visti Hedegart er en av 30 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Visti Hedegart

Dårlig kommunikasjon og ingen tillit.

Kom ikke inn til min fastlege,men hadde forventet å bli tatt på alvor i min redegjørelse på hvordan jeg følte meg etter å ha vært sengeliggende ei med feber og influensasymptoner.Til og med å fa tatt en CRP opplevdes som en kamp.

Lyttende og gjenkjennende

Han lytter til min oppfatning og gjenkjenner meg fra tidligere besøk, selv om jeg ikke er der så ofte. Han er lett å nå på nettet og svarer på spørsmål via web, når jeg har et problem.
Den beste fastlegen jeg har hatt

Den beste fastlegen jeg har hatt

Jeg var på besøk i byen og ble sendt inn hos ham av legevakten en gang. Opplevelsen var så positiv at når jeg flyttet til Kongsberg valgte jeg ham som fastlege. Han er flink til å lytte, tålmodig, forståelsesfull, ser på deg og ikke på skjermen. Han tenker helhetlig og behandler ikke symptomene individuelt men ser på det større bildet. Tidligere fastlege gadd ikke å løse flere problemer samtidig og forventet at jeg skulle bestille 2-3 forskjellige timer for å høre på alt. Hos Visti fikk jeg tatt opp alt på en besøk fordi han faktisk bruker tiden på pasienten og ikke på å google symptomer. Veldig hyggelig person og lege.

Lite fornøyd

Viser lite forståelse for pasient og opplever at man ikke blir hørt eller fulgt opp. Dårlig tillitt.

Nærværende lege

Svært fornøyd: god til å lytte, tar innover seg det som blir sagt. Ser direkte på pasienten under konsultasjon.
Husker godt. Profesjonell, og sender pasienter videre når han selv kommer til kort, det er betryggende.