Visti Hedegart

Autorisasjon (2008)

Visti Hedegart er en av 28 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Visti Hedegart

God kommunikasjon

Gikk over til ham grunnet pasient reduksjon hos min tidligere fastlege. Føler at jeg blir hørt og umiddelbart forstått, noe som gir trygghet. Bruker virkelig tiden på pasienten.
Kunne ikke ønsket meg en bedre lege!

Lyttende

Byttet til han da jeg overhode ikke var fornøyd med tidligere fastlege . Virker lyttende og føler meg hørt og forstått. Fikk en følelse av at han bagateliserte problemet jeg kom med først, men tok meg alvor og henviste meg videre.

Dårlig kommunikasjon og ingen tillit.

Kom ikke inn til min fastlege,men hadde forventet å bli tatt på alvor i min redegjørelse på hvordan jeg følte meg etter å ha vært sengeliggende ei med feber og influensasymptoner.Til og med å fa tatt en CRP opplevdes som en kamp.

Lyttende og gjenkjennende

Han lytter til min oppfatning og gjenkjenner meg fra tidligere besøk, selv om jeg ikke er der så ofte. Han er lett å nå på nettet og svarer på spørsmål via web, når jeg har et problem.
Den beste fastlegen jeg har hatt

Den beste fastlegen jeg har hatt

Jeg var på besøk i byen og ble sendt inn hos ham av legevakten en gang. Opplevelsen var så positiv at når jeg flyttet til Kongsberg valgte jeg ham som fastlege. Han er flink til å lytte, tålmodig, forståelsesfull, ser på deg og ikke på skjermen. Han tenker helhetlig og behandler ikke symptomene individuelt men ser på det større bildet. Tidligere fastlege gadd ikke å løse flere problemer samtidig og forventet at jeg skulle bestille 2-3 forskjellige timer for å høre på alt. Hos Visti fikk jeg tatt opp alt på en besøk fordi han faktisk bruker tiden på pasienten og ikke på å google symptomer. Veldig hyggelig person og lege.