Ella Iabko

Friisebrygga Legesenter AS

2001

Friisebrygga Legesenter AS Telefonnummer35 93 39 0035 93 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Friisebrygga 3 3921 Porsgrunn
Ella Iabko er en av 40 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Ella Iabko

Dårlige greier

En av de verste legene jeg har vært hos! Har aldri tid til å bli kjent med meg. Har vært hos henne fire ganger og enda vet hun ikke noenting om meg annet enn det som står i journalen. Det er mye som har skjedd siden jeg begynte å gå til henne med meg,men når hun ikke vet om jeg jobber eller ikke så viser det jo interessen for pasienten. Jeg har flere sykdommer som jeg har villet ta opp med henne,men den lengste tiden jeg fikk de timene var på fire minutter! Hvis hun ikke har mer tid til pasientene så må hun si ifra seg noen pasienter. Aldri mere dit!

Imøtekommende, dyktig og forståelsesfull lege som tar oss på alvor.

Har selv hatt Ella som fastlege i mange år, etterhvert også for ungene som har kommet til. Vi opplever sjeldent ventetid. Hun er alltid forberedt og oppdatert til timen. Hun er engasjert, pliktoppfyllende og dyktig. Hun henviser kjapt videre ved behov. Hun overrasker positivt med oppdateringer etter prøver/ventende tilbakemeldinger over telefon, langt over "kontortid". Hun har alltid tid til oss, også om det er aktuelt å ta opp flere temaer samme timen. Hun tar oss på alvor, er imøtekommende og forståelsesfull. Det er enkelt å snakke med Ella om alt. Hun kan også etterspørre hvordan det går med en av ungene/familien, selv på time for meg. Hun er alltid kjapp og behjelpelig dersom det er behov for bistand med papirer/uttalelser fra lege. Jeg føler Ella er en tålmodig,raus og dyktig lege som ivaretar meg og mine på en strålende måte! Vi setter stor pris på legen vår!

En dyktig, kunnskapsrik og ivaretakende lege

Hun tar pasienten på alvor. Og skaper tro på at ingenting er umulig, det umulige tar bare tid. Flink

Den beste legen vi har hatt

Hun er seriøs og tar pasienter på alvor. Vi har hatt henne som fastlege i 7 år og vi aldri ønsket å bytte.

Den dårligste lege

Hun er så synt når hun snakker med gravide pasient, jeg var veldig stress. Veldig dårlig gjort hver gang . :(