Ella Iabko

Friisebrygga Legesenter AS
Friisebrygga 3 3921 Porsgrunn
Ella Iabko er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Ella Iabko

Imøtekommende, dyktig og forståelsesfull lege som tar oss på alvor.

Har selv hatt Ella som fastlege i mange år, etterhvert også for ungene som har kommet til. Vi opplever sjeldent ventetid. Hun er alltid forberedt og oppdatert til timen. Hun er engasjert, pliktoppfyllende og dyktig. Hun henviser kjapt videre ved behov. Hun overrasker positivt med oppdateringer etter prøver/ventende tilbakemeldinger over telefon, langt over "kontortid". Hun har alltid tid til oss, også om det er aktuelt å ta opp flere temaer samme timen. Hun tar oss på alvor, er imøtekommende og forståelsesfull. Det er enkelt å snakke med Ella om alt. Hun kan også etterspørre hvordan det går med en av ungene/familien, selv på time for meg. Hun er alltid kjapp og behjelpelig dersom det er behov for bistand med papirer/uttalelser fra lege. Jeg føler Ella er en tålmodig,raus og dyktig lege som ivaretar meg og mine på en strålende måte! Vi setter stor pris på legen vår!

En dyktig, kunnskapsrik og ivaretakende lege

Hun tar pasienten på alvor. Og skaper tro på at ingenting er umulig, det umulige tar bare tid. Flink

Den beste legen vi har hatt

Hun er seriøs og tar pasienter på alvor. Vi har hatt henne som fastlege i 7 år og vi aldri ønsket å bytte.

Den dårligste lege

Hun er så synt når hun snakker med gravide pasient, jeg var veldig stress. Veldig dårlig gjort hver gang . :(

Uengasjert

Ble ikke tatt på alvor. Tross manglende virkning av hennes behandling fastholdt hun sitt syn på mine plager. Måtte bytte lege for å få forståelse for mine plager. Rutinemessige og uengasjerte konsultasjoner.