Ella Iabko

Autorisasjon (2001)

Ella Iabko er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Ella Iabko

Uinteressert

Tar deg absolutt ikke på alvor. Hører ikke om problemene dine og vil ha deg ut så «fort som mulig». Virker ikke som hu vil bli kjent med pasienten sin. Når en snakker til henne, føles det ut som om hu ikke lytter til deg. Bytter lege.

mm.... dårlig på å forstå prolemet frykt og angst

jeg har hatt dødsangst.. følte jeg ikke ble forstått.. fikk som svar ..hvis jeg vil leve.. spis antidepresive. noe som jeg ikke ønsker. det forandrer hele psyken min og gjør meg til ett annet menneske. jeg har gått på det i mange år før.. det bare begraver problemet.. den dagen du slutter.. kommer all plagen tilbake.. og mye verre enn før. det er en grusom medisin. som jeg aldri noen gang i mitt liv skal ta mer. lo av meg.. og sa spis B-vitaminer. hvis jeg hadde fremmede kramper i fingeren. noe jeg spiser daglig. jeg satt og gråt hele timen.. og hardt fikk jeg svaret.. du får inhen medisiner. kanskje har du aldri opplevd frykt og angst selv. dro hjem.. følte meg dum.. ydmyket..skuffet..hjelpesløs.. jeg fikk ingen hjelp.

Dårlige greier

En av de verste legene jeg har vært hos! Har aldri tid til å bli kjent med meg. Har vært hos henne fire ganger og enda vet hun ikke noenting om meg annet enn det som står i journalen. Det er mye som har skjedd siden jeg begynte å gå til henne med meg,men når hun ikke vet om jeg jobber eller ikke så viser det jo interessen for pasienten. Jeg har flere sykdommer som jeg har villet ta opp med henne,men den lengste tiden jeg fikk de timene var på fire minutter! Hvis hun ikke har mer tid til pasientene så må hun si ifra seg noen pasienter. Aldri mere dit!

Imøtekommende, dyktig og forståelsesfull lege som tar oss på alvor.

Har selv hatt Ella som fastlege i mange år, etterhvert også for ungene som har kommet til. Vi opplever sjeldent ventetid. Hun er alltid forberedt og oppdatert til timen. Hun er engasjert, pliktoppfyllende og dyktig. Hun henviser kjapt videre ved behov. Hun overrasker positivt med oppdateringer etter prøver/ventende tilbakemeldinger over telefon, langt over "kontortid". Hun har alltid tid til oss, også om det er aktuelt å ta opp flere temaer samme timen. Hun tar oss på alvor, er imøtekommende og forståelsesfull. Det er enkelt å snakke med Ella om alt. Hun kan også etterspørre hvordan det går med en av ungene/familien, selv på time for meg. Hun er alltid kjapp og behjelpelig dersom det er behov for bistand med papirer/uttalelser fra lege. Jeg føler Ella er en tålmodig,raus og dyktig lege som ivaretar meg og mine på en strålende måte! Vi setter stor pris på legen vår!

En dyktig, kunnskapsrik og ivaretakende lege

Hun tar pasienten på alvor. Og skaper tro på at ingenting er umulig, det umulige tar bare tid. Flink