Shahzad Yousaf Khan

Autorisasjon (2012)

Shahzad Yousaf Khan er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Shahzad Yousaf Khan

Lyttende lege.

Rask til å sende pasienten videre hvis han er i tvil om noe.Helt suveren lege.som tar pasienten på alvor.

Overhode ikke intresse for meg som pasient !

Mente han ikke kunne gi meg det jeg hadde bestlit time for og hadde ikke fått beskjed om HVA jeg kom for ! Jeg forklarte hva jeg hadde bestilt time for og sjekket med sekretæren og det stod på sjermen ! Bortkasta tid og penger ... Jeg gikk fra timen med uforetta sak ! Trist !!! Jeg gikk uten å få noe utav timen . Hvor fins en lege som KAN gjøre sin jobb og hjelpe pasienter ?

Pålitelig og dyktig

Viser interesse og tar seg god nok tid. Kunnskapsrik, profesjonell, presis og alltid imøtekommende. Anbefales !

Lite interessert i pasienten

Kahn virker lite interessert i meg som pasient. Jeg føler meg verken ivaretatt eller tatt på alvor av han. Han virker ikke interessert i å finne ut hvordan jeg kan bli bedre. Han tilbyr ikke tester for å forstå problematikken. Det virker som han helst vil slippe å ha noe med meg som pasient å gjøre og jeg gruer meg til å oppsøke han. Han løser det imidlertid greit dersom det handler om konkrete ting som høy CRP, lungebetennelse ol. Dreier det seg om betennelser som han ikke forstår, virker det ikke som han bryr seg. Pasienten må selv etterspørre hva slags behandlingsformer/medisinering det kan være snakk om.

Lei jobben

Tror Dr.kahn er lei jobben. Litt for glad i å glede "systemet". Enn å hjelpe pasienten. Arrogant og likegyldig. Tenker kun penger. Ser ned på en.