Shahzad Yousaf Khan

Autorisasjon (2012)

Shahzad Yousaf Khan er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Shahzad Yousaf Khan

Veldig dyktig og fin lege

Jeg er veldig fornøyd med Khan som fastlege. Han er god til å lytte, han har glimt i øye, tar deg på alvor og henviser til spesialister. Han virker oppriktig interessert i deg og dine problemer, og det føles trygt og godt å være pasienten til Khan. Anbefaler han på det sterkeste.

En menneskelig lege!!

Kahn er definitivt den legen jeg har vært mest fornøyd med. Han tar seg tid, lytter og er engasjert. Han får ting gjort og har ett Glimt humor imotsetning til andre leger jeg har vært hos. Veldig behagelig å snakke med.

Den beste legen jeg har hatt noen gang!😃

Han er en fremragende god lege. Effektiv til å henvise og få ting gjort. God kommunikasjon. Lyttende. Uten tvil den beste legen jeg har hatt noensinne. Håper han blir på Notodden i all fremtid! Veldig hyggelig lege.

Beste legen jeg har hatt!

Jeg ville absolut ikke skifte ut han som fastlege, men motte det pga flytting. Khan er veldig hyggelig forståelsesfull og yter det lille ekstra. Han har tid til meg og gjør jobben sin veldig bra. Dette er en lege du virkelig kan samarbeide med. Anbefales på det sterkeste!

Lege som er intressert i å hjelpe DEG!

Er kjempe fornøyd, har møtt en lege som er flink til å lytte. Å vil gjerne hjelpe deg, har blitt sendt videre til spesialister.

Har kun en ting å henge meg opp i, å det har med tiden som legene har til pasientene. Ellers er jeg super fornøyd.

Håper han vil værende her i byen =)