Kiana Kasiri

Autorisasjon (2003)

Kiana Kasiri er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Kiana Kasiri

Ingen over og ingen ved siden bare en mange under;-) Dette gjelder også den herlige sjefs vampyren i skranken;-)

Ei herlig dame som ser deg, skjønner deg og stiller opp;-) Hun er super dyktig. Jeg har fått påvist Bipolar og føler jeg blir møtt med forståelse og verdighet hos henne, kan rett og slett prate og spørre om alt, fysisk som psykisk.
Og til alle dere som klager på sekretæren og skranke personalet....skam dere! Enig i at det nok er et hektisk miljø da hun ofte er alene med alle oss som: ringer, skal ta div prøver, trenger en skulder å gråte på eller som har behov for en koselig samtale. Med langt over 1000 pasienter sier det seg selv at det må være litt kø. Men hvis dere som pasienter gir et smil og smører dere med litt tålmodighet så får dere den hjelpen dere trenger;-) Ingen er så flinke til å ta blodprøver som " sjefsvampyren" min. Digger både Legen og sekretæren og alle lærlinger og praktikanter som får plass hos dem. Dem blir lært opp av profesjonelle fagfolk;-) Bedre legekontor skal man lete lenge etter;-)

Søt omtenksom, lyttende lege.

Flink, nøye og forståelsesfull,som tar en på alvor.

Den beste legen jeg har hatt!!

Veldig dyktig dame. Gjør grundige undersøkelser og er lett å prate med om hva som helst. Vil også nevne at da jeg slet psykisk ble dette tatt like seriøst og med forståelse som andre plager.
Det er litt varierende service i skranken og hos sekretæren, men da dette er en vurdering av lengen vil jeg ikke trekke noe for det.

Varm, omtenksom, som ser deg. Effektiv, nøye og flink

Koselig helsesekretær også ... men det er litt stort arbeidspress på henne tror jeg, siden hun er alene. Mye venting pga det ... på tlf og på kontoret. Men alt i alt kjempefornøyd!!!

Kjempedyktig :)

Alltid blid og hyggelig. Tar seg tid til meg , uansett hvor lang tid det tar. Ikke redd for å henvise videre , ikke redd for å si at "de stoler jeg ikke på ". Det gjør at jeg føler meg kjempetrygg.