Kiana Kasiri

Tlf: 63 81 25 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kiana Kasiri er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Kiana Kasiri

Kiana er flink MEN!

Kiana er en utrolig dyktig lege, og opplever gang på gang at jeg får den hjelpen jeg trenger. MEN når det kommer til andre ansatte på klinikken så er det noen som er helt ubrukelig, andre utrolige flinke. Ventetiden på tlf er helt på trynet, og til tider er den personen i andre enden veldig vanskelig å snakke med, enten om det er fordi h*n ikke tror deg, eller bare vurderer deg som om du ikke er syk nok. Endte med en tur på legevakta for meg en dag hvor jeg fikk beskjed om at det var flaks jeg kom såpass "tidlig" da jeg måtte bli lagt inn med kraftig mykoplasma om jeg hadde ventet en time til. Hadde da blitt avvist av helsesekretær hos Kiana.

En fantastisk lege og person

Jeg har aldri likt å dra til legen før jeg fikk Kiana som fastlege. Hun tar meg på alvor, tar seg tid og kommer med gode råd, være det innenfor helse eller livet generelt. Rett og slett en fantastisk lege og person! Jeg kommer aldri til å bytte lege nå.

Der hvor mange andre leger hører på hva du sier overfladisk, setter hun seg virkelig inn i hva din situasjon innebærer og viser medfølelse der det trengs. Jeg er full av beundring for henne.

Etter at de fikk et nytt sms-system går det raskt å få time. Det er fortsatt helt umulig å komme gjennom på telefon(jeg har opplevd å ringe i 40 minutter uten å komme gjennom), men som regel holder jo sms-systemet i massevis.

Absolutt anbefalt lege!

Kjempe flink og dyktig lege. Tar deg tid til å lytte. Har hatt henne i flere år, vil ikke bytte selv om flyttet til et annet fylke. Har hatt og byttet flere leger som kunne ikke en gang å gi meg riktig svar og verken behandling! Hos Kiana har følt meg veldig trygg og fikk alltid riktig behandling. Hvis du trenger en god råd så får du det fra henne. Sekretæren som hun har er veldig hyggelig og hjelper deg. Dersom du er syk, hun gir aldri opp før hun har hjulpet deg. Respekt til sånne leger👏💐

Den beste legen jeg har hatt

En utrolig dyktig lege, den beste legen jeg har hatt!
Blir alltid tatt godt i mot, og hun har virkelig peiling på det hun driver med.

Veldig god lege

Er svært å få time. Booker på hjemmeside og får time om 2 uker.

God lege, men ville ønske systemet var bedre.

Verdens beste 👍🏻

Finnes ingen som er så dyktig, flink og tar seg tid til pasienten😍Tusen takk for at du er til Kiana 🌹👍🏻

Fantastisk!

Hun er den beste legen jeg har møtt! Blid, dyktig og nøyaktig.
Rett og slett fantastisk!
Er så glad for å være så heldig å fått plass hos henne.
Sekretæren er også kjempegrei!

Meget god fastlege

Har bare hatt gode opplevelser og hun virker faglig dyktig. Hun tar alle plager alvorlig.

Anbefales.

Verdens beste lege

Hun har alltid tid til deg. Hun lytter og ser deg. Hun tar deg på høyeste alvor.

Fantastisk, omsorgsfull og BRYR SEG!

Super lege, førsteinntrykket var ekte, varmt, god innlevelsesevne, forståelsesfull, nøye og tar godt vare på pasienten. Sjekker alt! Lett å prate med!

Ingen over og ingen ved siden bare en mange under;-) Dette gjelder også den herlige sjefs vampyren i skranken;-)

Ei herlig dame som ser deg, skjønner deg og stiller opp;-) Hun er super dyktig. Jeg har fått påvist Bipolar og føler jeg blir møtt med forståelse og verdighet hos henne, kan rett og slett prate og spørre om alt, fysisk som psykisk.
Og til alle dere som klager på sekretæren og skranke personalet....skam dere! Enig i at det nok er et hektisk miljø da hun ofte er alene med alle oss som: ringer, skal ta div prøver, trenger en skulder å gråte på eller som har behov for en koselig samtale. Med langt over 1000 pasienter sier det seg selv at det må være litt kø. Men hvis dere som pasienter gir et smil og smører dere med litt tålmodighet så får dere den hjelpen dere trenger;-) Ingen er så flinke til å ta blodprøver som " sjefsvampyren" min. Digger både Legen og sekretæren og alle lærlinger og praktikanter som får plass hos dem. Dem blir lært opp av profesjonelle fagfolk;-) Bedre legekontor skal man lete lenge etter;-)

Søt omtenksom, lyttende lege.

Flink, nøye og forståelsesfull,som tar en på alvor.

Den beste legen jeg har hatt!!

Veldig dyktig dame. Gjør grundige undersøkelser og er lett å prate med om hva som helst. Vil også nevne at da jeg slet psykisk ble dette tatt like seriøst og med forståelse som andre plager.
Det er litt varierende service i skranken og hos sekretæren, men da dette er en vurdering av lengen vil jeg ikke trekke noe for det.

Varm, omtenksom, som ser deg. Effektiv, nøye og flink

Koselig helsesekretær også ... men det er litt stort arbeidspress på henne tror jeg, siden hun er alene. Mye venting pga det ... på tlf og på kontoret. Men alt i alt kjempefornøyd!!!

Kjempedyktig :)

Alltid blid og hyggelig. Tar seg tid til meg , uansett hvor lang tid det tar. Ikke redd for å henvise videre , ikke redd for å si at "de stoler jeg ikke på ". Det gjør at jeg føler meg kjempetrygg.

Utrolig bra fastlege

Hun er alltid hyggelig og har tid til meg som pasient. I tillegg er hun interessert i å faktisk finne årsaken til hvorfor man er dårlig. Hun ser deg som pasient og hører på hva du har å si.

Flink-også med barn!

Veldig dyktig faglig og gjør grundige undersøkelser. Sender deg raskt til spesialist og gjør det samme med små barn.
Jeg opplever Dr.Kasiri som tvers igjennom dyktig og profesjonell.
Velger og ikke gi fratrekk pga en noe muggen sekretær da dette ikke er noe liste for disse.

Anbefales ikke

Lite forståelsesfull og rigid lege som ikke setter seg inn i pasientens egenopplevelse av psykiske påkjenninger. Anbefales ikke dersom du sliter med en forbigående psykisk påkjenning eller psykiske lidelser.

Flink lege

Super flink lege, utrolig hyggelig og en som man tørr ta opp ting med. Problemet er kanskje at det er litt for dårlig service i skranken og hos sekretæren.

Bra lege!

Bra lege som alltid møter deg med et smil. Men et noe uoversiktlig system for bestilling av timer der jeg har opplevd gjentatte ganger å få en beskjed av legen og så en helt annen av resepsjonisten, har førte til ubehag for meg og trekker dermed noe ned dessverre.