Kiana Kasiri

Dampsagveien 4 2000 Lillestrøm
Kiana Kasiri er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Kiana Kasiri

Kiana er flink MEN!

Kiana er en utrolig dyktig lege, og opplever gang på gang at jeg får den hjelpen jeg trenger. MEN når det kommer til andre ansatte på klinikken så er det noen som er helt ubrukelig, andre utrolige flinke. Ventetiden på tlf er helt på trynet, og til tider er den personen i andre enden veldig vanskelig å snakke med, enten om det er fordi h*n ikke tror deg, eller bare vurderer deg som om du ikke er syk nok. Endte med en tur på legevakta for meg en dag hvor jeg fikk beskjed om at det var flaks jeg kom såpass "tidlig" da jeg måtte bli lagt inn med kraftig mykoplasma om jeg hadde ventet en time til. Hadde da blitt avvist av helsesekretær hos Kiana.

En fantastisk lege og person

Jeg har aldri likt å dra til legen før jeg fikk Kiana som fastlege. Hun tar meg på alvor, tar seg tid og kommer med gode råd, være det innenfor helse eller livet generelt. Rett og slett en fantastisk lege og person! Jeg kommer aldri til å bytte lege nå.

Der hvor mange andre leger hører på hva du sier overfladisk, setter hun seg virkelig inn i hva din situasjon innebærer og viser medfølelse der det trengs. Jeg er full av beundring for henne.

Etter at de fikk et nytt sms-system går det raskt å få time. Det er fortsatt helt umulig å komme gjennom på telefon(jeg har opplevd å ringe i 40 minutter uten å komme gjennom), men som regel holder jo sms-systemet i massevis.

Absolutt anbefalt lege!

Kjempe flink og dyktig lege. Tar deg tid til å lytte. Har hatt henne i flere år, vil ikke bytte selv om flyttet til et annet fylke. Har hatt og byttet flere leger som kunne ikke en gang å gi meg riktig svar og verken behandling! Hos Kiana har følt meg veldig trygg og fikk alltid riktig behandling. Hvis du trenger en god råd så får du det fra henne. Sekretæren som hun har er veldig hyggelig og hjelper deg. Dersom du er syk, hun gir aldri opp før hun har hjulpet deg. Respekt til sånne leger👏💐

Den beste legen jeg har hatt

En utrolig dyktig lege, den beste legen jeg har hatt!
Blir alltid tatt godt i mot, og hun har virkelig peiling på det hun driver med.

Veldig god lege

Er svært å få time. Booker på hjemmeside og får time om 2 uker.

God lege, men ville ønske systemet var bedre.